Amazing Barcelona

Diuen que les persones acostumem a menysprear allò que tenim a l’abast de les nostres mans, o si més no que ens costa valorar-ho. Creiem que les millors ciutats són a l’estranger, que els edificis més impressionants van ser construïts en llocs llunyans i desconeguts, que el millor menjar…
Què equivocat estava!!! Com podia haver estat tant de temps sense apreciar la ciutat Modernista per excel·lència? Ara em resulta incomprensible que pogués passejar pels seus carrers sense apreciar alguns dels edificis que els envolten, sense aturar-me al mig d’algunes de les seves places, i, evidentment, sense passejar pels seus carrerons més perduts o asseure’m en els bancs dels seus parcs a contemplar la mainada jugant al costat de les onades de turistes que han vingut a descobrir-la i que alhora l’han convertit en una de les ciutats més cosmopolites del món.
Malgrat tot, he de reconèixer que vaig trigar força temps a valorar el que la meva ciutat m’oferia i que van ser els amics que van venir de fora a estudiar, els que em va iniciar en les seves meravelles. Ara, per sort, Barcelona ja no m’és estranya. Ja forma part de mi i a mi m’agrada pensar que jo en formo d’ella.

3 thoughts on “Amazing Barcelona

  1. mpiguill

    Tens raó. Jo conec molt millor Barcelona que els autòctons. He portat a veure llocs a gent d’allà que ni sabien que hi era i en teniu de molt maques.
    Però no et preocupis, si sabessis la quantitat de gent de la Cerdanya que mai no han pujat al Puigmal, al Carlit a la Tosa o, simplement, a Bell-lloc quedaries parat. Jo en dic ceretans típics i així mateix es pot dir dels de Barna que no la coneixen.
    Penso que passa perquè cadascú a casa seva només treballa, treballa, treballa i no té ganes d’anar a veure les preciositats que té a l’abast i no les valora prou o gens. No cal anar al Carib, per dir un lloc de moda.
    Som així, què hi farem?
    Àngels

  2. Eva

    Albert!!! Però quin bloc!!! Si ja ho diuen que tots som fans del bloc dels somins! Doncs res com molt bé saps el dimecres que ve farem un soparet, ens veiem allà no? I no pateixis que ja et farem arribar l’Oscar al millor bloc!
    digues algu al http://blocs.xtec.cat/formacioblocs

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *