EL CERTAMEN DE LECTURA

Avui 7 de febrer hem celebrat a l’escola el Certamen de lectura en veu alta per tal de seleccionar l’alumne de Cicle Superior que representarà l’escola Ardenya en els quarts de finals que es farà el proper 25 de març al teatre municipal de Palafrugell. Com a jurat hem comptat amb la presència de la senyora Montse Vila, representant de la biblioteca Octavi Viader i Margarit de Sant Feliu de Guíxols; la senyora Joana Vall-llossera directora de l’escola i la senyora Anna Pérez, mestra d’anglès de l’escola.

Participants:

• Àlex Mujica i Júlia Asensio  com a representants 5èA
  • Arnau Gros i Júlia Marchán com a representants 5èB
  • Mònica  Fernàndez i Pablo Puentes com a representants 6èA i
  • Irene Rosales i Clàudia Sánchez com a representants 6èB

Tots ells i elles han llegit molt bé i els felicitem per la bona lectura. De tots els i les participants, trobem un finalista i un suplent. La guanyadora del certamen de lectura en veu alta a nivell de fase interna de l’escola  ha sigut l’alumna Irene Rosales de 6èB; i la suplent l’alumna Júlia Marchan de 5èB. Moltes felicitats a les dues per aquesta victòria; i ara només els hi falta representar-nos als quarts de final!