INFORMACIÓ

Els alumnes de 4t del curs 2016-2017 ja disposen d’un nou bloc.

Feu clic sobre la imatge

3394430-una-ilustracion-de-un-simpatico-cavernicola-peludo-con-un-club

NOU CURS

Benving 16-17

Amb l’arribada de setembre iniciem un nou curs escolar. Ens posem en marxa amb nous projectes i il·lusions renovades per seguir amb la nostra tasca educativa.

Us desitgem un bon curs 2016-2017.

HORARI CURS 2017-2017

Benvolgudes famílies us comuniquem oficialment que l’horari de tots els alumnes de l’escola pel curs 2016-2017 serà el següent:
Matins: 9h a 13h
Tardes: 15h a 16:30h

VACANCES

estiu

DIA DE LA CIÈNCIA

Divendres passat la comissió del dia de la ciència, amb la col·laboració dels alumnes de 6è de primària,  ens van preparar un dia molt especial: “EL DIA DE LA CIÈNCIA”.

L’escola es va convertir en un gran laboratori. Dotze espais amb diferents experiments, tots super interessants.

-Als porxos hi havia els experiments de flotació, pressió atmosfèrica i bombolles de sabó.

– Al gimnàs van poder observar experiments sobre filtració, mescles, capil·laritat i tensió superficial.

– A l’aula d’informàtica van descobrir coses sobre els pirates i les escriptura invisibles a través de l’oxidació.

Els experiments de temperatura, el robot i joc de ment i el volcà i el núvol es van dur a terme a les aules de música, pdi i biblioteca.

Una diada genial! Moltes gràcies a la comissió i moltes felicitats als alumnes de 6è que van portar a terme els experiments com autèntics científics!

Publicat dins de CIÈNCIES NATURALS, General | Deixa un comentari

TEATRE EN ANGLÈS

Aquesta setmana hem pogut gaudir en el teatre municipal de la nostra localitat de l’obra en anglès Georgina & the Drac. Ens ho vam passar molt bé!

ENTREVISTA A L’ONA

Alumne de tercer entrevisten a l’Ona de primer.

L’Ona forma part de la companyia de dansa FAR AWAY que ha estat seleccionada pel mundial de dansa que es durà a terme del 24 de juny al 3 de juliol a Jersey, Anglaterra.

L’Ona ens explica la seva experiència.

Vídeo 1

Vídeo 2

Publicat dins de CATALÀ | Deixa un comentari

SORTIDA 3r i 4t AL MASSIS DE L’ARDENYA

Feu clic sobre la imatge per accedir a l’article sobre la sortida publicat al bloc del centre.

IMG-20160608-WA0012

Publicat dins de CIÈNCIES NATURALS | Deixa un comentari

SEP AMPLIACIÓ 3R TRIMESTRE

Aquest trimestre els nens i les nenes del SEP d’ampliació han investigat sobre Egipte i els terratrèmols. Han elaborat uns Power Point que pujarem al bloc durant aquesta setmana. Us deixem uns vídeo on ens expliquen algunes de les coses que han après i la seva opinió.
Publicat dins de CIÈNCIES NATURALS, General | Deixa un comentari

PROVA UNITAT 8 CASTELLÀ

Us recordem que la prova de la unitat 8 de castellà la farem el dilluns dia 20 de maig.

fechas_examen

Publicat dins de CASTELLÀ | Deixa un comentari