Benvolguts/des,
Aquí us deixem una pràctica amb Bee-Bots. Estàvem tan concentrats i concentrades que només vàrem fer un àudio !
És força important poder tenir un espai a l’escola per a poder expressar-se digitalment.
Actualment, i tal i com estan les infraestructures digitals a les escoles es fa força complicat incloure les TAC a les unitats didàctiques del dia a dia. També, és important tenir en compte que en un món cada cop més digital, es fa força complicat deixar fora del dia a dia les TAC.
Per tant, és necessari poder-les incloure en les nostres programacions. És per això que estem en aquest curs !
Endavant !!