Cursa d’orientació / Cicle Mitjà. Curs 2013-14. Els alumnes de tercer i quart de primària van realitzar una cursa d’orientació el divendres 25 d’abril, pels voltants de l’escola, al barri de can Serrafossà. Aqui teniu un recull de l’explicació de l’activitat, així com la seva organització. Es van fer 8 grups d’11 nens i nenes barrejats entre les 4 classes i van anar acompanyats d’un mestre en tot moment. Properament veureu un recull també de fotografies de la jornada.
Orientació
Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.