Orientació

Cursa d’orientació / Cicle Mitjà. Curs 2013-14. Els alumnes de tercer i quart de primària van realitzar una cursa d’orientació el divendres 25 d’abril, pels voltants de l’escola, al barri de can Serrafossà. Aqui teniu un recull de l’explicació de l’activitat, així com la seva organització. Es van fer 8 grups d’11 nens i nenes barrejats entre les 4 classes i van anar acompanyats d’un mestre en tot moment. Properament veureu un recull també de fotografies de la jornada.

ateixid9

Quant a ateixid9

Mestre d'Educació Física i Llicenciat en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport
Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *