+ ILLA Nº 7

Arribem a la recta final de la illa dels Reptes Cooperatius. Us deixem algunes imatges d´un dels reptes més espectaculars i sorprenents que han fet els alumnes de 5è i 6è. El repte era construir una figura o dibuix amb pitralls esportius en grups de 4 persones. Superaven el repte si el professor o un altre alumne esbrinava quina figura representen. Segons les segëunts imatges, sabeu vosaltres quines figures són?”

5 respostes a + ILLA Nº 7

1. Irene diu:

Hola Raul!!! 🙂

Les figures són molt guays!!!

Adeu!!!

2. Gerard diu:

Hola Raul,

les figures sòn impressionants. També es impressionant la quantita de coses que es poden fer amb un capsa de pitralls.
    Adèu,
    Gerard

3. Xènia diu:

Hola Raul!
    Totes les figures que surten son molt xules i impressionants.
    A mi m’agrada molt l’illa dels reptes cooperatius.
    Adeu!!

4. raul diu:

Si a vosaltres us ha agradat…imagineu-vos a mi!!!!!! Ara estaria molt bé poder traspassar tot el que hem après a l’illa dels “Reptes cooperatius” al dia a dia, on ens enfrontem a molts problemes i dificultats que millor superar en grup si no podem fer-ho sols, oi? Una salutació i ens veiem a la propera sessió!

5. Maria Blasco diu:

Hola Raul
    a mi en va agradar molt aquella illa, m’agradaria havernos comunicat amb una altra escola i intercanviarnos reptes, però igualment ha sigut molt xula.
    Són molt xules i divertides les figues amb els”petos” el meu grup i jo vam fer una casa

adeuuuu