REPTES COOPERATIUS A 6è

Els alumnes de 6è en aquest trimestre, han descobert i experimentat els reptes cooperatius, aquests consisteixen en situacions d’aprenentatge on han de superar un problema motriu. Els reptes es caracteritzen pels següents aspectes:

– Un repte que només es pot superar amb la participació activa de tots els membres del grup.
– Si un repte només el poden aconseguir una part dels components del grup, no és cooperatiu.
– Hi ha d’haver un objectiu clar a aconseguir i motivant.
– El repte ha de ser adequat a l’edat.

A més a més, a cada grup cooperatiu hi ha diferents càrrecs o rols: secretari/a, moderador/a, material, ordre i animador/a. Al final de la sessió valoraven en grup com havien fet els rols, quants reptes havien fet i superat i, si havien gaudit dels reptes.
Mirant les imatges veureu si han gaudit o no d’aquesta experiència, que seguirem fent i aprenent:

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *