El món del CIRC! 6è

Els alumnes de 6è avui han començat la unitat del circ, concretament han fet activitats de consciència del seu cos i dels altres, de l’escolta i la coordinació amb un/a altre company/a tenint en compte, que havien d’estar sempre en contacte amb una part del cos i, tot aquest treball previ serveix per introduir-nos al món dels MALABARS.
Avui hem introduït les pilotes i hem començat a practicar els moviments bàsics, molt importants per poder avançar i progressar cap a exercicis de nivell més alt.

Per tal que pugueu practicar, aquí teniu un enllaç de vídeos amb exercicis bàsics:
http://www.ensaimadamalabar.com/videotutoriales.htm

ESPOLSADA CS

Un curs més, els alumnes de 5è i 6è han ballat l’Espolsada, una dansa tradicional de Premià de Dalt. La dansa implica diverses habilitats motrius, orientació en l’espai, coordinar diferents moviments amb un mateix i amb els altres, el treball en equip i el respecte, i molt més. Mireu com va sortir i quin goig fan!
Moltes felicitats a tots/es!

EXTRAESCOLARS D’ABRIL

Naila Bras: Porto un diploma de patinatge artístic. És de figures d’escola. Les figures d’escola són unes línies que estan al terra i has de passar per sobre sense sortir-te’n de la línia.

Rayan El Karrabi: Aquesta medalla la vaig aconseguir en un torneig de futbol a Argentona i vam quedar sisens.

Alejandro Olivares: Aquesta medalla la vaig aconseguir en una cursa de córrer, a Mollet del Vallès. Vaig quedar en 1a posició i la vaig guanyar.

Marc Prieto: Aquesta medalla la vam guanyar perquè vam quedar 3rs al futbol a l’any 2014-15.

Som molt HÀBILS! 1r i 2n

Els alumnes de 1r han experimentat diferents maneres de llançar i rebre un objecte com són: les pilotes de diferents mides, frisbees, ringos, cercles…, i també ho han fet variant la seva postura, d’aquesta manera han pres consciència de les seves possibilitats corporals i, també de les seves limitacions. Mireu:

Alumnes de 1r:

I amb els alumnes de 2n a més a més de fer jocs, on les habilitats de llançar i rebre eren presents, també han realitzat activitats i jocs de botar, de coordinació amb el grup, etc.

Alumnes de 2n: