JUGUEM AMB ELS DE 2n

El primer trimestre fem jocs populars i tradicionals amb els de 2n. La cadena, l’aranya, la foto, polis i lladres…tot són normes i és el que més ens costa d’assolir. Però són molt importants aquestes, ja que sino hi haurien molts conflictes.
Aquests jocs es poden dur a terme amb els amics i fora de l’escola, no tot ha de ser passivitat i tablets.

ATLETISME C.SUPERIOR

Els/les alumnes del cicle superior, ja fa unes setmanes que estan realitzant diferents proves d’atletisme: carrera de velocitat, relleus, obstacles, salt de longitud, salt d’alçada, llançament de javelina, etc. En breu penjarem fotos d’aquestes sessions.
Ara, per conèixer una mica més l’atletisme, us deixo penjats uns vídeos molt interessants i motivadors. Disfruteu!!

Obstacles:

Velocitat:

Relleus:

Salt d’Alçada:

JOCS A 3r

Hem començat el trimestre amb els Jocs populars i tradicionals: mocadors, l’aranya, polis i lladres, la fotografia, la cadena… Tot i així, ens costa cumplir les normes. I les normes s’han de cumplir per poder jugar bé.

En els nostres moments d’oci amb els amics i la família en podem jugar a tots aquests jocs i passar-ho d’allò més bé!