Arxiu mensual: novembre de 2012
FEM CIRCUIT D’HABILITATS AMB P-4
ELS GRUPS DE 2n ENTRENANT
A mesura que passen les sessions, els grups de 2n estan més acostumats a fer curses i poden córrer durant més temps. Avui cadascú ha mesurat les pulsacions del seu cor durant un minut, primer en repòs i després a l’acabar de córrer, i han constatat que la freqüència cardíaca augmentava; els hi ha semblat molt emocionant!!!
1rA ESCALFANT I JUGANT A “LA MURALLA”
FEM MASSATGES
3rB FA UN REPTE
L’ACTIVITAT FÍSICA MILLORA LA MEMÒRIA
L’activitat física millora la meòria. L’exercici ajuda a consolidar el que s’acaba d’aprendre. Amb 15 minuts d’exercici intens n’hi ha prou per potenciar la memòria motriu, és a dir, la que es fa servir per aprendre activitats de cordinació com anar en monopatí, jugar amb videojocs, escriure amb un teclat o tocar el piano. És la conclusió principal d’una investigació liderada pel neurocientífic Marc Roig a la Universitat de copenhaguen (Dinamarca).
Estudis anteriors havíen establert que la pràctica habitual d’activitat física millora el rendiment intel.lectual.
Aquests efectes s’han observat en persones de totes les edats, des de nens (que solen tenir més bones notes si fan esport) fins a gent gran (que té un deteriorament cognitiu més lent si es manté en forma).
Els investigadors ho atribueixen al fet que l’activitat física estimula la secreció de substàncies que afavoreixen la memòria al cervell, com ara la noradrenalina o la proteïna BDNF. (La Vanguardia)
DIBUIXOS SOBRE ESPORTS
A començament de curs, els alumnes de 4t van realitzar un dibuix llliure amb ceres. A l’entrar a la classe i veure’ls exposats, vaig observar que hi havia 4 relacionats amb l’esport. I evidentment, tot allò relacionat amb l’esport ho posem al bloc per a que tothom ho vegi.
Els dibuixos pertanyen al Marc Martínez de 4tB i al Ricard, l’Eloy, Sofia i la Laura de 4tA.
EN YERAI FA PATINATGE
Em dic Yerai, tinc 10 anys i vaig començar a fer patinatge artístic als 5 anys. Ara estic a la categoria de certificat, per arribar fins aquí he hagut de fer 3 exàmens: 1a estrella, 2a estrella i 3a estrella.
He guanyat 4 copes i sóc el més petit del grup de la categoria que estic ara.
Ivan Lozano, 5èA