Trobada de Beisbol CS 2014

Els pròxims dies 29 i 30 d’Abril els alumnes de 6è i 5è, respectivament, aniran a jugar a Beisbol  a Can Sellarès amb altres escoles de Viladecans i Gavà. Aquesta trobada com les anteriors està organitzada pel grup de mestres d’EF de les poblacions de Gavà, Viladecans i Sant Climent.

Recordeu de dur Gorra, aigua, esmorzar, la samarreta de Korfball o del Barça Kids depenent del grup, i els que vulguin el seu guant.

BeisbolNORMES BEISBOL 2014

  1. Has d’animar en tot moment als teus i les teves companyes.

  1. Si no et toca batejar has d’estar assegut a la banqueta o lloc indicat per a no fer-te mal.

  1. És obligatori batejar al costat del home.

  1. Bategen tots/es una vegada i canviem els rols (atac/defensa).

  1. L’últim/a batejador/a s’elimina trepitjant el home o una base per davant dels corredors/es, els corredors/es que arribin abans a home fan cursa.

  1. Per eliminar a un batejador-corredor:

  • Quan el llançador fa el cinquè strike.

  • Agafar la bola batejada a l’aire. Els possibles corredors hauran de tornar a la seva base abans que trepitgin amb la bola al guant la base en la que estava. Regla del “fly”.

  • Trepitjar la base a la que es dirigeix si està obligat a córrer.

  • Tocar-li amb la bola al guant si no està obligat a córrer.

  • Quan surt més enllà d’1 m. de la línia de bases (o línia de cursa) per tal d’evitar ser tocat per un jugador defensiu amb possessió de la pilota.

  1. La batada serà bona quan entri dins del camp, delimitat per les línies de demarcació (a criteri de l’àrbitre).

  1. La batada serà foul quan no entri dins del camp (a criteri del àrbitre). Contarà com a strike fins que el batejador porti quatre strikes, llavors, només contarà com a foul.

  1. Si la pilota batejada toca a un corredor que està corrent, eliminat el corredor.

  1. Si el batejador llança el bat després de batejar, eliminat per no fer “joc net”.

Document de la trobada de Beisbol 2014

Aquest article ha estat publicat en General, Trobades intercentres. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *