Torneig de voleibol a Sitges amb alumnat de 4rt d’ESO

Durant un cert nombre de cursos, vam coincidir al departament d’EF de l’IES Joan Ramon Benaprès de Sitges tot un seguit de companys que, amb el pas dels anys, hem acabat en diferents centres de Catalunya. En maig de 2003, vam decidir de fer un torneig de voleibol entre el nostre alumnat de 4rt d’ESO (en general, tots fem voleibol dins del currículum de 4rt). Aquell mateix any, vam acordar repetir l’experiència, però cada curs en un institut diferent. Fa dos anys, vam decidir que el torneig el faríem sempre a Sitges, doncs disposem d’un pavelló cobert i dues pistes, la qual cosa ens permet no haver de preocupar-nos pel temps que farà. Els trofeus els paga cada any un centre diferent.

El divendres 13 de maig ens hem tornat a trobar a Sitges. En aquesta ocasió erem un centre més, 6 en total:

Institut Dolors Mallafrè (Vilanova), Institut Joan Ramon Benaprès (Sitges), Institut Mediterrània (Castelldefels), Institut Emperador Carlos (Barcelona), Institut Cubelles (Cubelles) i Institut Frederic Mompou (Sant Vicenç dels Horts).

Aquí teniu un reportatge fotogràfic de la competició.

Torneig de voleibol a Sitges 13-5-2011