Altre setmana a casa (I)

Bon dia a tothom… Us trobem molt a faltar i esperem que en la mesura de lo possible estigueu bé. Us passo unes activitats per als vostres pares i per a vosaltres a forma de distracció…

Adults …. Üs presento una plataforma patrocinada per reebok on apareixen un llistat ben ample d’activitats indoor dirigides a adults. Hi ha de molts nivells i tipus. Estan molt bé plantejades i us asseguro que qui volgui acabarà molt cansat…. Ara no ens passem eh?
Cliqueu AQUÏ

Alumnat Primària
Aquesta activitat és per a fer amb família. És molt divertit. L’autoria és d’un projecte anomenat “formigues cooperatives”. Podeu anara directament al seu LINK des d’AQUÍ o jugar en pantalla gran des d’aquesta entrada.

Alumnat Infantil Tot i no fel’s hi classe de moment. Us passo un enllaç que us pot ser interessant. Es tacta d’exercicis de IOGA amb infants. És interessant treballar-ho ja que es fa tant control de respiració com estiraments com moviments amples i cançons. Està adreçat als més petits però serveix per qualsevol curs de priomària també.

CliqueuAQUI

Molts ànims i no perdeu l’humor mai.

2 respostes a Altre setmana a casa (I)

1. Silvia diu:

Apa, ara ja et podem contestar!! gràcies per les propostes

2. Anònim diu:

hola