III Trobada Esportiva de Primària als Instituts

El passat 11 de juny els alumnes de 6è van realitzar una nova trobada esportiva organitzada pels instituts de Canovelles.

L’objectiu d’aquesta trobada és que els nens i les nenes d’aquest curs coneguin quines seran les activitats extraescolars que podran triar quan arribin a l’institut el proper any.

L’Institut Domus d’Olivet va organitzar les activitats al pavelló Tagamanent. Van ser les següents: salt amb peus junts més 40 metres tanques, salt d’alçada, llançament de javelina tova més salt lateral en 20 segons, taller de lluita i 40 metres llisos.

L’Institut Bellulla va organitzar les seves activitats al pavelló Ca la Tona i al gimnàs del seu propi centre. Van ser les següents: futbol sala, bàdminton, bàsquet, teatre i aeròbic.

Els dos instituts van organitzar un petit esmorzar amb fruita i sucs.

Va ser una GRAN JORNADA ESPORTIVA!!!