A educació infantil juguem a fer pràxies. Són exercicis que fem amb la llengua,amb la boca, amb les dents, amb el paladar, amb els llavis, … Això ens ajuda a que els músculs de la boca es facin molt i molt forts i poder aprendre a parlar millor!!
Arxiu per Autor: eribe2
LA CAIXA DE LES LLETRES
EL DIA DE LA IL·LUSIÓ
ESTEM TREBALLANT MOLT¡
Arriben les vacances!
Us deixem uns enllaços per si aquest estiu voleu practicar tot el que heu aprés, així quan torneu a l’escola tot serà més fàcil.
Bones vacances
Hem anat d’excursió
El dilluns 20 de maig els i les alumnes de cicle superior vàrem anar a la fabrica de xocolata SIMON al poble de Sant Sadurni d’Anoia on ens varen explicar com es fa la xocolata .
També vam experimentar amb la xocolata ,des de fora de la fàbrica s’olorava a xocolata. Vàrem dinar a les 14:00 i com que plovia ens vam aixoplugar en un casal. Vam pujar al autobús per anar a la escola i ens ho vàrem passar molt bé.




