FEM PRÀXIES A educació infantil juguem a fer pràxies. Són exercicis que fem amb la llengua,amb la boca, amb les dents, amb el paladar, amb els llavis, … Això ens ajuda a que els músculs de la boca es facin molt i molt forts i poder aprendre a parlar millor!!