QUÈ FAIG

En un principi vaig utilitzar un programa d´edició de vídeos en mòbils que es diu Vivavídeo i ja que el tenia editat no vaig poder retallar el curt que havia enregistrat i vaig haver de buscar un altre programa d´edició de vídeo a l´ordinador Movavi i aquí sí que vaig poder editar-lo, però no vaig poder penjar-lo perquè pesa massa, el vaig comprimir i tampoc puja.

Tot i això, el valor educatiu del vídeo crec que és important ja que suggereix que tothom ha de llegir i ho ha de fer com un plaer.

Pot motivar als alumnes a llegir, a més a més, la lectura no té edat i et transporta a diferents llocs, la imaginació no té fronteres.

La qualitat visual és la correcta per la finalitat que persegueix. La imatge és nítida.

En principi és fàcil d´utilitzar però jo no sóc capaç de retallar el vídeo per fer-lo individual i diferents als altres vídeos que he editat abans.

Movavil sí que és més fàcil d´utilitzar, té qualitat visual i motiva als alumnes igual.