Quina diferència ! Identifiquem quan sona fort i quan sona fluix !
[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/um9OYZiuGU4" width="425" height="350" wmode="transparent" /]
Quina diferència ! Identifiquem quan sona fort i quan sona fluix !
[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/um9OYZiuGU4" width="425" height="350" wmode="transparent" /]
Els nens i nenes de P-4 ballem i cantem ( una mica ) aquesta dansa popular . És ben divertida !
[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/ekGVrgRaw6c" width="425" height="350" wmode="transparent" /]
El lleó vol fer una festa de carnaval . Ell és el primer d’arribar .
Ens hem fet unes caretes espectaculars !
[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/k09D3shDvvQ" width="425" height="350" wmode="transparent" /]
[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/V7wJye4Nwg8" width="425" height="350" wmode="transparent" /]
Els alumnes de quart hem començat a aprendre a tocar la flauta.
[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/Q35Nf-CglSs" width="425" height="350" wmode="transparent" /]
[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/ZQ58GYHR2o0" width="425" height="350" wmode="transparent" /]
[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/eKcjs4kx6mU" width="425" height="350" wmode="transparent" /]
Endavant , endarrere , de puntetes , de talons …
Primer lent i després ràpid… No és gens fàcil !!
Ep ! nens i nenes de P-3 , ho feu molt bé .
[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/lVHHMGdBy7Y" width="425" height="350" wmode="transparent" /]
Mireu quina versió tan marxosa de ” quadres per una exposició ” de Mussorgsky.
Aviu , disfressats i tot !!
[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/yntIYlgg8aY" width="425" height="350" wmode="transparent" /]
La setmana passada vam anar a teatre a Berga a veure l’obre ” ritmes i sons de la diversitat “
L’obra ens va agradar molt ! Era la història de dos amics , un de català i un altre del Marroc que volen veure si les músiques i instruments musicals dels dos països poden conviure i fer una melodia bonica tots plegats , igual que ho fem les persones . Va ser molt divertit perquè en Lluís , el noi català ,deia que no , que no podia ser , que uns instruments tan diferents no podien sonar bé si els posàvem junts . En canvi en Mohamed deia que sí , que seria original i molt bonic .
Qui us sembla que va tenir raó ? Doncs en Mohamed , està clar !
Hem fet uns dibuixos de l’obra i us els pengem perquè els veieu :
Els alumnes de quart ens hem dividit en dos grups, i cada grup s’ha inventat una dansa.
[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/ggKHc27RT-I" width="425" height="350" wmode="transparent" /]
[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/s-0_BLDX3ds" width="425" height="350" wmode="transparent" /]