Author Archives: mcapde23

dsc02788a

LA CASTANYADA

El dia 29 d’octubre era el dia de la Castanyada, un dels millors dies de l’any.

Després a la tarda de 3 a 4 vàrem fer jocs, vàrem jugar tots junts menys els nens i nenes de sisè que varen anar a ajudar als de parvulari. Quina feinada ! Varem jugar al joc del mocador, a l’aranya i a la telepatia.

A les 4 tots els nens i nenes de 6è vàrem anar a repartir castanyes i la beguda pels diferents cursos de l’escola. Jo vaig anar a la classe de la meva cosina. Semblava que estaven deshidratats !

Finalment tots els nens i nenes de 6è ens vam reunir a la pista de dalt i vam començar a menjar-nos les castanyes i després a jugar.

Sergi Sevilla

dsc027231

UNA CASTANYADA MAGNÍFICA

Hola, em dic Laia i sóc de la classe de 6è B de l’Escola Pompeu Fabra de Manlleu. Avui us explicaré la Castanyada de la meva escola:

Tot va començar el divendres 29 d’octubre al migdia quan els de 6è començàvem a torrar castanyes i posar-les a les paperines. Això ho vam fer per torns des de les 12 del migdia, fins a les 3 de la tarda. Ens ho vam passar molt bé torrant les castanyes !

A la tarda quan les paperines ja estaven plenes i preparades, alguns de nosaltres vam anar a parvulari a ajudar les mestres a pintar els nens i a fer la Castanyada amb ells. També alguns van repartir les castanyes i la beguda als altres cursos de l’escola. A mi, em va tocar anar a P-3B amb dues companyes més. Mentre nosaltres ajudàvem , els altres jugaven a jocs com el mocador, l’aranya …

També van venir els nens i nenes que feien 6è l’any passat.

Després d’això tothom va tornar a casa amb la seva família. I és que la Castanyada és una gran festa que comparteix tothom i cadascun de nosaltres. És una festa per celebrar amb la família i els amics, a casa o a l’escola… On vulguis.

Laia Junquera