Actualitzat: 17-03-11

Sortides segon trimestre

Els alumnes de Cicle superior gaudiran d’aquest segon trimestre d’excursions realitzades ja en horari complert, de 9 a les 17h, per tant algunes d’aquestes excursions s’han vist modificades pel tema d’horaris i de preus. Properament s’actualitzarà la informació sobre les sortides a realitzar i en quines dates es duran a terme.

Durant la setmana del 14 i 18 de març estava programada una plantada d’arbres pels alumnes de 6è promoguda per l’ajuntament d’Esparreguera i la seva regidoria de Medi Ambient, però degut al mal temps que hi ha hagut a principis de setmana s’ha anul·lat i estem a l’espera d’atorgar-nos unes altres dates.

El proper divendres 25 de març, els alumnes de , emmarcats dins del projecte curricular de l’hivernacle farem una sortida al Parc Agrari del Baix Llobregat a Viladecans. Per a més informació aneu a la pàgina destacada.

Altres infomacions
Els alumnes de 6è en aquest segon trimestre els hi toca un altre jornada de les vacunacions, que ja s’informarà degudament.

Els alumnes de 6è el dijous 24 de març gaudiran d’una xerrada sobre la sociodependencia a càrrec d’una experta en el tema. Tal i com va fer el cos de mossos d’Esquadra farà un mes, tractarem dels nous perills que els infants poden trobar-se. Aquesta xerrada també es realitzarà per a les famílies interessades a l’espai de Cafè en Català de l’escola el proper 28 de març.

El pròxim dia 30 de març els alumnes de cicle superior gaudiran d’una revisió bucodental per part del personal del CAP local on es faran simples observacions diagnòstiques dels alumnes.