Càmares, Llum … Acció!!!
Aquesta frase ha sonat molt a la classe de 6è en aquests últims dies.
Hem produït, protagonitzat i editat uns tràilers.
Esperem que us agradin!!!
Aquesta frase ha sonat molt a la classe de 6è en aquests últims dies.
Hem produït, protagonitzat i editat uns tràilers.
Esperem que us agradin!!!
M’encatan todos las peliculas sobre todo la nuestra !!!!
Hahaha 🙂
M’ENCANTEN EL TRAILERS
Nois i noies de sisè, us felicito a tots. Aquests trailers estan molt bé, tan bé que semblen de veritat!
M’he quedat impressionada amb aquests trailers tan ben fets!! Us felicito molt! Fan molta por i alguns no li podré ensenyar a l’Abril però intentaré passar-li el de “quina vida portem”. Amb el tros en què surt l’Ismael amb la perruca emboltat de globus i saltant segur que riurà! 😉
Vero, es veritat segur que la Abril riura perquè es imposible que no es figui amb el Ismael ajajajaj!