3, 2, 1 … ACCIÓ!!!

Càmares, Llum … Acció!!!

Aquesta frase ha sonat molt a la classe de 6è en aquests últims dies.

Hem produït, protagonitzat i editat uns tràilers.

Esperem que us agradin!!!

Aquest article ha estat publicat en ACTIVITATS D'AULA. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

6 respostes a 3, 2, 1 … ACCIÓ!!!

  1. Liliana diu:

    M’encatan todos las peliculas sobre todo la nuestra !!!!

  2. *lorenhappy* diu:

    Hahaha 🙂

  3. adrian CM diu:

    M’ENCANTEN EL TRAILERS

  4. Imma Garrabou diu:

    Nois i noies de sisè, us felicito a tots. Aquests trailers estan molt bé, tan bé que semblen de veritat!

  5. Vero diu:

    M’he quedat impressionada amb aquests trailers tan ben fets!! Us felicito molt! Fan molta por i alguns no li podré ensenyar a l’Abril però intentaré passar-li el de “quina vida portem”. Amb el tros en què surt l’Ismael amb la perruca emboltat de globus i saltant segur que riurà! 😉

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *