FESTIVAL DE FI CURS

No tinc paraules per explicar el que està passant aquests dies. Avui heu estat brillants i heu emocionat a tota l’escola.

Jo només puc dir …

Publicat dins de ACTIVITATS D'AULA | 1 comentari

PING PONG!!!

Voleu veure el curt dels nens i les nenes de 6è de l’escola Castella????

No us el perdeu, és per pixar-se de riure!!!!!

Publicat dins de ACTIVITATS D'AULA | Deixa un comentari

SORTIDA SORPRESA FI DE CURS

Hola,

Queden poques hores perquè passem el dia més xulo de tot l’any. LA sortida que porteu tot el curs esperant ja ha arribat i segur que ens ho passarem molt bé!!!!

Prepareu-vos, feu la motxilla aviat, no us oblideu el banyador, ni l’esmorzar i … ens veiem demà a les 8:30h!!!!!!!! Aneu d’hora a dormir.

Lety

Publicat dins de SORTIDES | 6 comentaris

BIATLÓ

Suposo que aquestes hores els meus i les meves alumnes de 6è deuen estar ben dormits!!!!! Avui han tingut un dia molt cansat després d’estar tot el matí fent esport.

Per començar han fet una BIATLÓ, han nedat a les piscines Picornell i han corregut per l’estadi Olímpic. Una vegada passada la meta una miqueta d’aigua i una poma, la mestra d’educació física de l’escola els ha portat a fer esgrima i tir. Però de camí hem fet una parada per ballar una mica d’aerobic.

Així que com us podeu imaginar ara mateix deuen estar ben adormits!!!!!

Publicat dins de SORTIDES | Deixa un comentari

DIBUIXEM LA FAÇANA DE L’ESCOLA

Ja ens queden molts pocs dies a l’escola i per acomiadar-nos hem decidit dibuixar la façana de la que ha estat “la nostra segona casa” durant aquests anys.

Publicat dins de ACTIVITATS D'AULA | Deixa un comentari

APRENEM JOCS POPULARS

La setmana passada tots els nens i les nenes de l’escola Castella van fer un intercanvi de jocs populars.

Als alumnes de 6è ens va tocar jugar amb els més petis de l’escola. Els nens i les nenes de P3 ens van ensenyar a jugar al “Pica Paret” i els menuts de P5 ens han ensenyat a jugar a “Mare tinc set!!!”. Nosaltres els van mostrar com es juga al “Tris Tras”.

Van ser dos dies molt divertits!!!!! Si ho voleu veure cliqueu a les fotos.

Publicat dins de ACTIVITATS D'AULA | 1 comentari

QUÉ BÓ ÉS FER ESPORT!!!

Els nens i les nenes de CS hem anat a fer esport al club Laietà gràcies a la Sònia. Ella ens ha convidat i ens ha donat unes bones classes de pàdel, que és la seva especialitat.

Ho voleu veure???

Publicat dins de SORTIDES | 2 comentaris

LA GRADUACIÓ

Voleu veure els nostres anys a l’escola Castella???

LA GRADUACIO

Publicat dins de ACTIVITATS D'AULA | 3 comentaris

3, 2, 1 … ACCIÓ!!!

Càmares, Llum … Acció!!!

Aquesta frase ha sonat molt a la classe de 6è en aquests últims dies.

Hem produït, protagonitzat i editat uns tràilers.

Esperem que us agradin!!!

Publicat dins de ACTIVITATS D'AULA | 6 comentaris

PROJECTE: DEL BING BANG AL IPHONE 5

Durant tot el 2n trimestre els i les alumnes de Cicle Superior han treballat cooperativament en un projecte d’Història.

Del Bing Bang al Iphone 5 ha estat un gran treball en equip, tothom ha fet una gran feina i els resultats són impresionants.

Voleu veure tot el què hem fet???

Publicat dins de ACTIVITATS D'AULA, SORTIDES | 1 comentari