Aquesta setmana ha estat molt divertida, hem celebrat Halloween, la Castanyada i hem anat d’excursió a Collserola per veure la muntanya a la Tardor.
Per Halloween ens vam disfressar de bruixes i zombies. Vam cantar cançons en English i vam espantar a molta gent!!!!!
Per la Castanyada van fer un “Pica-pica” de fruits de la Tardor, i els nostres alumnes van parar una taula meravellosa. Es van guanyar una sessió de Jocs de Taula.
I que dir de la sortida de Collserola, tot i el fred, vam passar un dia genial. Vam menjar i caminar molt. I fins i tot vam conèixer històries inventades de la muntanya.
