COLÒNIES PRIMÀRIA

29/04/2008

Segons les notícies que ens arriben de Banyoles, lloc on els nostres alumnes estan de colònies, tot marxa a la perfecció. El viatge i l’arribada van anar molt bé, tal i com s’havia previst. A la tarda, però, va aparèixer la pluja, fet que va fer variar algunes de les activitats que s’havien programat. Sembla que avui està fent un bon dia i els nens i nenes s’ho estan passant d’allò més bé.
Sentim molt no poder actualitzar l’espai “Anem de colònies” que havíem fet expresament per aquests dies, ja que estem tenint problemes de cobertura. Tant aviat com arribem, però, penjarem tot el material que hem anat elaborant.

LES COLÒNIES A SANT MIQUEL DE CAMPMAJOR!!! Els cursos de 1r a 5è de l’escola Llissach ens anem a la Casa de colònies de Sant Miquel de Campmajor, a la comarca del Pla de l’estany, al costat mateix de l’estany de Banyoles.

Veurem al monstre de Banyoles??? Existeix??? Ens vindrà a veure a la Casa??? I que farem a les colònies???

De moment sabem que aquestes són les fotografies del lloc on anem:

NOTES D’IMPORTÀCIA:

Guai!Els adults acompanyants d’aquesta sortida són els tutors de cada curs i 8 monitors de la Fundació Llissach.