COLÒNIES ESCOLA LLISSACH

Les colònies ja són aprop. Sens dubte, les colònies juguen un paper molt important dins del curs escolar. És un espai on la convivència entre els mateixos nens/es i els mestres s’aprofundeix i s’aprenen hàbits i valors, tot compartint unes activitats amb una dinàmica dissenyada per a que els nens i nenes puguin gaudir d’un aprenentatge tot jugant.

Aquest curs, l’escola Llissach, fa una ferma aposta per la comunicació a través de la nostra web amb les famílies. Després de l’aposta de les Tic’s que ha fet l’escola aquests darrers anys, ara en época de colònies, us volem oferir la possibilitat de mirar i escoltar les opinions dels vostres fills i filles durant les colònies. És per aquest motiu que en aquest apartat de la nostra web trobareu tota la informació respecte les colònies i sobretot, podreu veure imatges dels vostres fills a partir del 2n dia de colònies, i tot des de les vostres llars.

Desitgem que tots els nens i nenes gaudeixin de les nostres colònies!!!

Edu (coordinador de sortides)

Us convidem a anar consultant les diferents informacions de les colònies de tots els cursos, que anirem actualitzant contínuament.