podries estalviarta comantari i dir que totes sòn volcanique menos la 5a
oriol
no savia que les illes són tant rrrrrraaaaaarrrrrreeeeeessssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Biel
guais!!
Biel
q
Emiliana
ES POT SABER QUI HA ESCRIT EL COMENTARI DE ADALT???
Qui sigui que es prepari…
Emi
P.D:Cristian, han utilitzat el meu nom i jo no ho he escrit!!!
No hi ha dret!!
per cert , les illes donen ganes de banyar-se.
Emi
cmarco6Post author
No, més aviat són núvols que s’acumulen allà. El fum haria de sortir del centre, on es veu un petit llac blau. Allà és on està el centre del cràter.
Mar
La primera foto,que fan aquells nuvols volan,o flotant per allá?
Pot ser que hagi estat un volca en eropció.
Cristian
Estic d’acord amb la Gemma. La primera i la quarta illa semblen volcàniques. Es veuen els cràters bastant bé. I la tercera segur que també. La 2ona, la illa allargada possiblemente també sigui d’origen volcànic, però potser és més antiga i ja té més vegetació i no ho sembla tant.
La última, la 5ª, ja no ho tinc tant clar… però és veritat, quines ganes d’estar allà i banyar-se, oi?
joan
la 5a dona ganes de banyarse perque a part que l’aigua es molt clara s’hi veu una mica de platja A10
Júlia.g
La Gemma te rao Cristian dona ganes de banyarte.Quines ganes que arribi l’estiu!!!!!!!!!!!!!!!xxxxxxxxxddddddddddxxxxxxxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdx.
A10
Gemma
perdo vull dir la 4a
a mi em semble un volca la 4a illa la 5a
dona un gust de banyar-se perque laigua es molt clara
aixo em dona inspiracio per fer la nostra illa
la 3a semble que tingui un caminet
la 2a quasi tota son muntanyes
i la 1a un altre volca
podries estalviarta comantari i dir que totes sòn volcanique menos la 5a
no savia que les illes són tant rrrrrraaaaaarrrrrreeeeeessssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
guais!!
q
ES POT SABER QUI HA ESCRIT EL COMENTARI DE ADALT???
Qui sigui que es prepari…
Emi
P.D:Cristian, han utilitzat el meu nom i jo no ho he escrit!!!
No hi ha dret!!
per cert , les illes donen ganes de banyar-se.
Emi
No, més aviat són núvols que s’acumulen allà. El fum haria de sortir del centre, on es veu un petit llac blau. Allà és on està el centre del cràter.
La primera foto,que fan aquells nuvols volan,o flotant per allá?
Pot ser que hagi estat un volca en eropció.
Estic d’acord amb la Gemma. La primera i la quarta illa semblen volcàniques. Es veuen els cràters bastant bé. I la tercera segur que també. La 2ona, la illa allargada possiblemente també sigui d’origen volcànic, però potser és més antiga i ja té més vegetació i no ho sembla tant.
La última, la 5ª, ja no ho tinc tant clar… però és veritat, quines ganes d’estar allà i banyar-se, oi?
la 5a dona ganes de banyarse perque a part que l’aigua es molt clara s’hi veu una mica de platja A10
La Gemma te rao Cristian dona ganes de banyarte.Quines ganes que arribi l’estiu!!!!!!!!!!!!!!!xxxxxxxxxddddddddddxxxxxxxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdx.
A10
perdo vull dir la 4a
a mi em semble un volca la 4a illa la 5a
dona un gust de banyar-se perque laigua es molt clara
aixo em dona inspiracio per fer la nostra illa
la 3a semble que tingui un caminet
la 2a quasi tota son muntanyes
i la 1a un altre volca
a10
hola cristian
a la 3a foto com es que hi ha un forat molt gran