Projecte estima en verd LOVE IN GREEN

Aquest trimestre els alumnes de sisè estem realitzant un projecte sobre ecologia.

Durant la setmana cultural vàrem visitar l’abocador d’escombraries de Benabarre i la deixalleria.

Ara estem desenvolupant un esquema sobre molts conceptes: canvi climàtic i les seves conseqüències, la regla de les tres R,…

D’altra banda reflexionem sobre què podem fer nosaltres per millorar el nostre entorn.2012-07-07 12.59.37

Quant a stomas2

BENVOLGUTS PARES I MARES DELS ALUMNES DE 4T. cOMENCEM A ELABORAR AQUEST BLOC QUE PRETÉN FER-VOS ARRIBAR ALGUNES DE LES COSES QUE ANEM FENT A L'ESCOLA. ELS VOSTRES FILLS FILLES LES ANIRAN REDACTANT PER FER-VOS ARRIBAR UNA MICA MÉS EL QUE APRENEN. ESPEREM QUE US AGRADI I VALOREU AMB ELLS EL QUE FEM.