JOCS D’ORDINADOR

Nois i noies de 6è: El joc que us vull ensenyar es diu   PES 12 DEMO que te uns grafics super bons i flipants i que t’integren en el joc amb energia i valentia en les lligues, els trofeus i per ultim els partits. Tambe s’hi pot jugar online amb altres jugadors aqui us dono la pagina a internet: www.bictorrent.es i us dire com es descarrega:

Primer vas a la web i despres vas a “juegos de ordenador”,  després busques el joc pes 12 demo i te’l descarregues. Esperes una mica i el guardes al escriptori.

Vas a la carpeta dels jocs i poses “buscar destino” i veuràs una carpeta que posa “instalar”, fas doble clik i t’ho instales.

Si necessites ajuda en descarregar-te’l avisa en Youssef i t’ajudarà. És que aquest noi és un crack amb l’ordinador.

 

Youssef i Tomàs

Barcelona,. 23/9/11

Publicat dins de Jocs | Deixa un comentari

Colònies!!!!!!!!

El dia 28 hem quedat a les 9:00 a la plaça Antoni Maura per agafar l’ autocar.

Estem molt nerviosos i amb moltes ganes d’anar al Delta  de l’Ebre !!!!

Farem excursions amb bici, “juergas” i festes nocturnes flipants,  i sobre tot es ho  passarem bééééééééé 😛

Tomàs i Mourad

Barcelona, 23/9/11

Publicat dins de Diari de la classe | Deixa un comentari

Reciclatge.

El dia 22/9/11 el Jofre i la Valentina juntament amb alumnes d’altres classe del Cervantes han anat a reciclar a un punt verd que va venir  d’una empresa que es diu Retorna, prop de l’escola.
L’escola uns dies abans ha estat portant llaunes i envasos… I finalment a canvi dels envasos ens han donat $13,50$ euros per ajudar a les families que ara mateix ho estan passant malament econòmicament i no poden pagar les colònies.

Tomàs i Mourad
Barcelona, 23 de setembre de 2011

Publicat dins de Diari de la classe | Deixa un comentari

UN NOU CURS

Aquesta ha estat la primera setmana del curs.  Ens han explicat moltes coses. Per exemple:  cada dimarts anirem a la piscina, també  anirem de colónies del  28 al 30 de setembre a Sant Carles de la Rápita…

Avui divendres ha vingut a la classe un nen nou, l’Ilian perquè hem tingut 2 baixes: l’Irene i l’Hilary.

La nostra tutora aquest curs serà la Magda Blanes que ja ho va ser dels nens que van fer sisé l’any passat.

LOLA I ANTON
16.09.2011

Publicat dins de Diari de la classe | 1 comentari

COMENCEM UN CURS ESPECIAL

Esperem que tots haguem tingut unes bones vacances. Tots els cursos de l’escola són especials per algun motiu, però aquest, sisè, és l’últim que esteu aquí. Em fa molta il.lusió compartir aquest curs amb vosaltres. Segur que treballarem i estarem molt agust.
Haurem de treballar de valent per començar ben preparats a l’ESO tot i que també tindrem moments d’esbarjo està clar.
Esperem que aneu visitant aquest bloc i que en feu comentaris. Que vagi molt bé!!

Magda

Publicat dins de General | Deixa un comentari