26 de GENER: RETORNEM LA VISITA A L’ESCOLA MESTRE MORERA

Avui dilluns, ens ha fet molta il·lusió tornar a retrobar-nos amb els nostres companys i companyes d’agermanament. Hem pogut tornar a parlar i a jugar amb els nens i nenes d’aquesta escola i, el que és important, conèixer de prop com serà la seva gran festa del proper divendres.

mestre-morera-146-640×480.jpg      mestre-morera-151-640×480.jpg     mestre-morera-014-640×480.jpg

Només arribar ens van presentar, tots els nens i nenes de l’escola, als seus gegants i capgrossos, cadascun amb el seu nom i la seva màgica història. Ja al pati (quin aire!, quin fret!) vam poder gaudir d’una bona xocolata calenta amb melindros i així agafar forces per participar en l’assaig de la desfilada del Mestre, de la Sara i dels capgrossos. I vam poder portar algun gegant i algun capgros! Va ser divertit i emocionant.

mestre-morera-024-640×480.jpg    mestre-morera-076-640×480.jpg    mestre-morera-190-640×480.jpg

Ens van ensenyar l’escola, molt gran, càlida i molt acollidora. Durant tot el dia ens vam sentir molt a gust i molt ben rebuts per tothom. Després una bona estona de joc i a dinar plegats que ja feia un sol ben agradable.

mestre-morera-191-640×480.jpg   mestre-morera-194-640×480.jpg    mestre-morera-200-640×480.jpg

El dia va passar volant i vam haver de marxar ja que el desplaçament és llarg fins a Vallvidrera tot i que els dos centres tenim Collserola en comú. Però satisfets i contents d’haver conegut una escola nova per nosaltres i d’haver gaudit de la seva hospitalitat.

mestre-morera-204-640×480.jpg  mestre-morera-215-640×480.jpg   mestre-morera-219-640×480.jpg

FINS LA SETMANA QUE VE A LA FILMOTECA!!

5 Respostes a “26 de GENER: RETORNEM LA VISITA A L’ESCOLA MESTRE MORERA”

1. Isabel del Mestre Morera Diu:

Hola Xiprers!

Sóc la Isabel, la mestra dels Somniadors. Aquesta trobada va ser fantàstica com l’anterior. Les fotografies són fantàstiques i crec que tots ens vam quedar amb molt bona sensació d’aquell dia extraordinari.
    A mi em va encantar veure com gaudieu amb els gegants i l’ubuntu…era molt bonic veure les vostres cares!
    Que sapigueu que sempre sereu ben rebuts a la nostra escola.
    Ah! El dia de la projecció a la filmoteca us espera una petita sorpresa…us deixo amb l’intriga.

Una abraçada a tots i totes!

2. Marc (intervenant) Diu:

Hola nois!!!!

Veig que no pareu: visita al Mestre Morera, sortida a la Filmoteca… Agafeu força que quan tornem a veure’ns serà per treballar de valent!

Una abraçada,
    Marc

3. Jamil del Mestre Morera Diu:

Holaaaaaaaaaaa
    como esteu em preguntava com esteu durant el temps que no em ens vist esperem vere mes aviat

4. KEVIN,OSTERFI,LIBETH,NIYIRETH DEL MESTRE MORERA Diu:

HOLA!

Com esteu? Les vostres fotos són molt boniques. La trobada va ser molt divertida. Ens ho vam passar molt bé. Esperem que us ho hàgiu passat molt bé també. Esperem tornar-nos a veure. Anar a la vostra escola també va estar molt bé.
    Ens agradeu molt!

Adeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeu!

5. Ekaterina, Frank, Judit Diu:

Hola!

Volem dir-vos que estem molt contents d’ haver-vos conegut.

Encara que ens agradaria coneixer-vos millor.

Volem tornar-vos a veure!

Som la Judit el Frank i la Ekaterina!

Deixa una resposta