12 DESEMBRE: ESTRENA DELS MINUTS

Avui 12 de desembre hem vist els minuts Lumière, que amb molt treball, hem fet nosaltres. Hi havia un que sortia gent fent el tonto davant la càmera, un altre que sortien nens petits, un que sortia la meva classe fent una prova de mates, etc. Quan hem vist els minuts hem opinat, hem aplaudit, etc.
Després de veure tots els minuts Lumière, hem vist la pel.licula “El diablo sobre ruedas”. Lo que no m’ha agradat d’aquesta peli és que tota la estona et fan creure que al final t’ensenyaran el conductor del camió i al final no te l’ensenyen, però el que si m’ ha agradat són els emfocaments de la càmera, etc.

Joan Antoni

Abans d’acabar la setmana els tindrem en aquest bloc i els podreu veure!!

18 Respostes a “12 DESEMBRE: ESTRENA DELS MINUTS”

1. Laia (Cinema en curs) Diu:

Hola!

Ens ha fet molta il·lusió poder veure alguns dels vostres Minuts Lumière! Esperem veure’ls tots ben aviat. A més a més, els dos que hem vist fins ara (de l’Hada i l’Abraham) ens han agradat molt. Però tenim una pregunta: com heu triat els títols i per què us heu decidit per aquests? Potser revelen coses del que passen al llarg del minut i que l’espectador no hagués imaginat al començar el pla, no?

Per cert, heu vist els Minuts Lumière que han filmat els alumnes de tercer i quart d’ESO de l’institut Badalona Nou?

Fins aviat!
    Laia

2. Marc Diu:

Nanos!!!!!!!! Que ja esteu fets tots un cineastes!!!!! Espero que disfrutessiu molt amb la pel.lícula doncs s’ho mereix. Que tingueu unes bones vacances de Nadal i fins al Gener!!!!!!!!!!!!! Prepareu-vos!!!!!

3. Marc Diu:

Tinc ganes de veure’n més!!!!!!!!!!!

4. Marc Diu:

Ja hi són tots!!!!!!! És fantàstic!!!

5. jtorrent Diu:

Està molt bé això que podem veure en el bloc. Ànims a tots que esteu aprenent molt i endemés us ho passeu molt bé.

6. Gerard Diu:

Avui dilluns 17 he pogut mirar els minuts lumière, i us aseguro que han quedat molt bé.
    Espero que a vosaltres també us agradin.

7. ROCiiO Diu:

M’he fixat en el minut lumiere del Gerard perquè n’hi han nens de p-3 i m’ha fet molta gràcia perquè m’agraden molt els nens petits, bona feina Gerard!!

8. Jack Diu:

He vist el teu minut lumiere i m’ha agradat, tens molta sort que la teva escola estigui a la muntanya.

9. Cati Diu:

Molt maco el bloc ha estat una sorpresa poder veure-ho, m’han agradat molt, especialment els de les llunes i el de la tonteria però heu fet tots una bona feina.

10. Pepe Diu:

Hola chavales, me llamo Pepe y soy un alumno del instituto IES Bnou. Tengo 15 años y hoy el profesor nos ha enseñado los vídeos de los minutos Lumière que habéis hecho y que después escribiéramos sobre uno de los vídeos, el que nos haya gustado más.

A mi el que más me ha gustado es el de Auri Botines porque salen muchos coches y además sale un coche que es el que más me gusta de todos.

11. Pakita Diu:

Hola xavals i xavales em dic Pakita i soc de l’institut Badalona 9. Estem a la classe veient els minuts Lumière que heu fet i el profe ens ha dit que hem de fer un comentari sobre aquell vídeo que ens agradi més.
    A mi el que m’ha agradat més és el del Gerard, que és titula Dinant. M’ha agradat perquè els nens estan menjant tot solets i asseguts sense barallar-se. Es veuen graciosos perque són molt petits i són tots molt educats per a l’edat que tenen.
    Et felicito Gerard perquè m’ha agradat molt el teu vídeo.
    Chaooo fins una altra espero que et vagi bé.

12. Karima Diu:

Hola me llamo Karima y soy alumna del IES Badalona 9 y os voy a dejar un comentario de un minuto Lumière. El profe nos ha enseñado a mi y a mis compañeros vuestros minutos Lumiere, y a mi me han gustado mucho todos, pero el profe nos ha dicho que eligiéramos uno y que os lo comentáramos y yo he elegido: “Arriben les llunes”. Me ha gustado mucho cuando los niños pequeños pasan por el pasillo tan normales, sin hablarle a la cámara. Siendo tan pequeños habría sido normal que le llamase la atención. En fin que me ha gustado mucho espero que te vaya bien Joan Antoni.

13. Didac Diu:

Hola em dic Didac i sóc del Badalona 9. Avui el nostre professor ens ha fet mirar minuts Lumière vostres. A mi particularment m’han agradat tots, però el que més m’ha agradat és el de l’Auri (El Semàfor). El pla que s’ha utilitzat en aquest minut Lumière està molt bé i això de que el semàfor es posi en verd i que passin els cotxes i la moto i vagin cap a varies direccions.
    També hi ha una senyora amb el seu fill que no para de moure’s i de sopte surt una dona corrent per passar la corretera encara que el semàfor de persones estava en vermell i després d’una estona la dona amb el fill passen quan el semàfor es posa en verd.

14. Dani M. Diu:

Hola chavales soy un alumno del instituto B9. Hemos estado mirando vuestros minutos lumiere en la clase y nos han parecido bastante bien todos, pero el profe nos ha dicho que tenemos que hablar de un vídeo en concreto, el que a nosotros nos gustara mas. A mi de los que más me ha gustado ha sido el del tren escolar, el que ha filmado Helena. Está muy bien donde está situada la cámara, parece que el tren salga de dentro de la cámara, luego es una cosa curiosa lo del tren escolar que aquí es una cosa que no hay. Aquí lo más normal como transporte escolar es un autocar.

15. Alex Diu:

Hola nens i nenes, hem dic Alex tinc 16 anys i sóc de l’institut b9. Hem estat veient els vostres minuts Lumiere, el nostre professor ens ha dit que hem de comentar el minut Lumiere que més ens ha agradat. El que més m’ha agradat ha sigut el de l’Hada Cristina perquè esta gravat des d’un bon lloc i és molt bonic.

16. Vanessa Diu:

Sòc la Vanessa de l’ escola tres pins . M’ agrada molt el Minut Lumiere de l’Hada perquè em sembla original.

17. anna Diu:

QUINNNNNNNNNNNN EXSICCCCCCCCCCC

18. Anònim Diu:

he mirat elvidio de p-3 i com que m’encanten els nens petitssssssssssssssssss
    doncs m’ho he passat genial

Deixa una resposta