Rodatge del Minut Lumière de la Júlia (dilluns 21 de gener)
El dilluns la Júlia juntament amb el seu equip format per la Mabel i la Paula, van anar a filmar el seu primer Minut.
Es van col.locar a la cruïlla C/ del Vivers i Avgda. de l’Estadi per poder filmar quan els cotxes es posen en marxa al semàfor de la Avgda. de Sta. Madrona, al costat de l’escola. La Júlia era la directora i la Mabel i la Paula, les seves ajudants.
La Júlia estava molt nerviosa, perquè per ella el Minut era molt important. Filmant es van adonar de la importància de l’espera i de calcular bé el temps. Va anar molt bé!!!
febrer 11th, 2008 a les 11:11
Va ser una molt bona idea rodar el Minut (el primer del grup!) a la tarda, amb aquestes ombres tan grans i aconseguir una llum groga. L’acció és molt maca: el pla s’obre amb un gran camió blau i es tanca amb el camió blanc que té l’intermitent posat per girar.
febrer 18th, 2008 a les 15:03
Vaig començar a preparar el meu minut sobre les 15:30 però fins les quatre no vam iniciar el rodatge. És per això que la llum començava a apagar-se i van aparèixer les ombres. Vaig patir una mica per si no podiem filmar per falta de llum natural. Però al final el rodatge va quedar ben maco.