Ja podeu veure la pràctica central

Al segon trimestre els alumnes han rodat una petita seqüència, per anar entrenant de cara al curtmetratge final. Després de fer un petit guió inventat per ells “S’ha perdut un gos i estan penjant cartells per buscar-lo”, han editat el vídeo amb el programa Adobe Première.

Hi havia una condició incial, havia d’aparèixer un personatge A que recorria un espai i es topava amb un personatge B, amb el qual no interactuava i després amb un personatge C amb el què si es relacionava.

S’ha intentat treballar els moviments de càmera (trevellings) i el pla fix. Els alumnes han decidit on volien posar la càmera i el so en cada pla. Cal fixar-se en la profunditat de camp, com els personatges estan desenfocats quan estan lluny i ben nítids quan apareixen en primer terme. Efectes treballats vient diversos extrets i que els alumnes han volgut posar de manifest en aquesta pràctica.

Feu clic aquí per veure el resultat.

5 Respostes a “Ja podeu veure la pràctica central”

1. Xus Diu:

Ei nois i noies de 1r D,

Vaja com treballeu!! He vist els vostres curts!! M’han agradat força els dos centrals: El del gos i el del cartell. Quedeu molt bé al passatge, amb els fons de color marró….. amb els troncs dels arbres…..

Felicitats pel vostre treball,

Xus

2. Àngels Tormo Diu:

Moltes felicitats per la feina ben feta!
    Continueu així i arribareu lluny!

3. Valentina Diu:

Hola!!
    Sóc la Valentina de l’ escola Mestre morera.
    Us volia dir que la vostra Practica Central esta molt ben feta i jo veig que esta molt treballada.
    M’ agarada molt la història ja que et dona molt a pensar i es molt interessant i curiosa.
    M’ agrada com l’ heu plasmat en els plans perque s’ enten molt bé.
    Totes dues m’ han agaradt molt i no sabria dir quina es la que més. Totes tenen algo molt bonic.
    M’ ha agaradat molt com han actuat els personatges amb l’ expressió de la cara es pot veure molt.
    La història esta treballada i m’ agrada molt ja que es un fet que pot passar a la vida quotidiana.
    És molt bonic fer la practica central.
    M’ agrada molt els espais que heu escollit per gravar són espais molt bonics i interessants.
    Aquesta Practica Central m’ ha donat molt de pensar m’ han vingut moltes coses i fins he estat pensat com va començar això o com acabaria m’ ha entrat molta curiositat esque amb el vostre cormetratge espot imaginar molts coses i et pots inventar una història tu mateix i això m’ ha agradat molt perque m’ agarada molt inventarme el final de algo o algun principi possible.
    Això del gos es una passada.
    Heu treballat molt pel que veig crec que li heu possat molt d’ interes.
    Us puc fer una pregunta: Us va costrar en algun aspecte fer algo de la Practica Central?
    i una altre Com us va venir al cap això del gos?
    M’ ha agaradt també el colors.
    Tot tenia sentit.
    Crec que si seguiu trebalalt aixi al fil final hu fareu genial.
    Moltes felicitats!!!!!
    Seguiu treballat aixi de bé que hu feu molt bé.
    M’ ha encantat, perque en puc imaginar qualsevol cos maravellosa.

Valentina Mestre Morera

4. valentina Diu:

Hola soy valentina i queria decir que las practicas centrales me gustan mucho y que son muy chulas
    Y me encantan los planos y los colores….
    Bueno espero que ha ustedes tambien les guste….
    Pablo queria preguntarte una cosa: ya has terminado de leer el libro.

Bueno ya me explicaras.
    se nota que trabajan mucho y que se esfuerzan para lo de cinema en curs i se ve mucho.
    Me gusta mucho que nos relacionemos y que nos enviemos comentarios mola mucho
    Es una pasada.
    Gracias a cinema en curs nos emos conocido y me alegro muchisimoo..
    Buno adios y hasta otra..

5. Isabel Diu:

Hola Fort Pius!

Sóc la Isabel, la mestra del Morera, us escric per dir-vos que es nota que esteu treballant moltíssim. Com aneu amb el Film Final?
    Segur que us esteu esforçant molt i posant molta empenta!!

Els i les del Morera tenim moltes ganes de trobar-nos amb vosaltres a la projecció final per veure el vostre Film. Quin és el tema que treballeu? Com són els vostres personatges?
    Tenim molta intriga…ens podeu donar alguna pista?

La veritat és que fer el Film Final és una tasca difícil però que val molt la pena. Estic ben segura que el Vicens i el Pablo us estan ajudant molt a treure el millor de vosaltres!!! Així que aprofiteu l’oportunitat!!!

Una abraçada ben gran i ànims amb la recta final!!!!

Deixa una resposta