ELS ALUMNES DE 6è VOLEM DESIJAR UNES BONES FESTES AL DANI

Hola Dani, com que els alumnes et troben a faltar, i aprofitant que tu no hi eres, l’últim dia de cinema vam decidir dedicar-te aquest vídeo, està fet l’última mitja hora!!!! el que ens va costar més és triar la música!!!! no és que sigui massa nadalenca, però és la que van estar tots d’acord!!! i això ja costa prou!!

BONES FESTES I FINS AVIAT

BON NADAL DANI!!!!! from pilar godia on Vimeo.

18 Respostes a “ELS ALUMNES DE 6è VOLEM DESIJAR UNES BONES FESTES AL DANI”

1. Olivia Diu:

Hola a tots i totes!
    Com es nota que sou “futbolers i futboleres”!
    Us desitjo molt bones festes i que l’any que estem a punt d’estrenar sigui plè d’imaginació,esforç,respecte,alegria,felicitat i treball .I que tot això doni fruit a un “gran” curt. Seguiré els vostres passos.
    Una abraçada a tothom!
    Olivia

2. yamil Diu:

hola soc un nen de 6e de l`escola espronceda i me agaradad molt

3. Jean Pierre Diu:

hola só un nen de la classe de sisè de l´escola Espronceda m´ha agradat molt aquest video i felicitats ho haveu fet molt bé

4. Théo de els XIPRERS Diu:

M’agrada molt el minut de la xocolata, BONÍSSIM, en els 2 sentits, m’agrada perquè soc un fan de la xocolata i, si em podeu donar l’adreça del lloc on els fan perquè m’han entrat unes ganes d’anar-hi…
    “que ni te cuento”

5. Benjamin de Els xiprers Diu:

Molt bo el minut de la xocolata perquè se’t feia la boca aigua i el canvi de color de l’esquena.
    També m’ha agradat molt el de l’escola Bressol pel color.
    Si et plau doneu-me l’adreça dels massatges de xocolata.
    Gràcies

6. Lucía i Eva Els Xiprers Diu:

Eva: M’ha agradat molt el minut de Els canalons de la Lluisa, perquè estava molt ben planejat i heu agafat just quan canviaven de safata.

Lucía:
    M’ha agradat molt el de la sortida al pati de l’Institut perquè a coincidit que el director ha avisat als de 4eso que anessin al pavelló per fer-se una foto.
    També el nen de la pilota a volgut fer-se el xulu i no li ha sortit be.

US FELICITEMMMMMMMMMMMM !!!!!!!!!!!
    Eva i Lucía =)

7. Lia i Nil B. Els Xiprers Diu:

Nil: Ha estat molt interessant tots els minuts però el que m’ha agradat més, ha estat el dels canalons per la planificació.

Lia: Tots els minuts estan molt bé però m’ha agradat més la de la xocolata ja que m’agrada molt.

Atentament els Xiprers

8. Vera i Yvette de els Xiprers Diu:

Ens ha agradat molt el minut del taller de mecanica perquè l’home anava molt rapid i ens ha impresionat molt.
    El de la perruqueria també ens ha agradat perquè es veia la noia de la perruqueria que es reflectia en el mirall i es veia d’ esquenes, en fí que us ha quedat molt bé per l’angle que heu escollit.

Vera i Yvette

9. els xiprers Diu:

A mi m’ha agradat molt el de la ambulància per que surtian dos iaios que semblava que l’ambulancia el atropelles ja ja per a mi ha estat molt be

10. Unai i Martín de Els Xiprers Diu:

Ens ha agradat molt tots els minuts, perquè es notava que estaven molt planificats.
    El que mes ens ha agradat ha sigut el de la fruiteria perquè tenia una presentació un nus i un desenllaç era una petita historia, la senyora era molt divertida amb els seus gestos.
    Martín i Unai

11. Stephany i Lua del xiprers Diu:

Ens ha agradat molt el minut de la xocolata. S’ens feia la boca aigua, ha estat molt bé amb un minut la senyora ja havia escampat tota la xocolata. Ha canviat el color de la pell molt rapidament.

12. nil i enzo dels Xiprers Diu:

Ens ha agradat molt el de l’escalfament de handbol perquè van molt coordinats (no com el nostre equip de basquet) i perquè la portera es parava tots els tirs.
    També el de la fruiteria per que es com una historia té presentació nus i desenllaç.

13. Nahia i Aida Diu:

Hola amics i amigues de l’escola…!!!!!!!!!!!!
    Ens han agradat molt els vostres MINUTS però tenim dos preferit, ens ha agradat el
    de la PERRUQUERIA perquè estava molt ben fet i també ens ha agradat el de la FRUITERIA
    per l’actitud de la senyora gran, que divertit!!!!
    aaaaaaaadeeeeeeeeeuuuuuuuuuuu!!!!!!

14. Rebecca i Laura ( els xiprers) Diu:

Rebecca: M’han agradat tots els minuts, però el que més ha sigut el de la fruiteria per la iaia que diu no se que.

Laura: Son genials els vostres minuts, però els tres millors han sigut: el de l’ambulància, encara que no estava planejat, també m’ha agradat moolt el de la perruqueria,allò dels miralls, però lo de la fruiteria i la iaia, ha sigut booonissim!!!

Petons!!

Laura i Rebecca =)

15. robert Diu:

Hoola soc el Robert de ceip comtes de Torregrossa moltissimes
    grcies que ha quedat molt xulo.

Petoons!

16. robert Diu:

Hola nens i nenes soc el Robert de l’escola comtes de Torregrossa, moltissimes gracies per dir que hus agradat el video i els minuts,i els meus companys diu:

MOLTES GRACIES!!!

17. Ericka , Braian i Andrea Diu:

Hola !
    som Ericka y Braian nos agrada el vostre video nos em divertit molt espero que la paseu molt be en film final ..
    nos agradaria coneixerlos alguna vegada

molta soortt
    adeeuu

18. andrea y joao Diu:

hola som de l’escola espronceda y hem trigat mitja hora en escriure aquests correu aixi que esperem que us agradi ens a agradat molt el bostre ball adeuuuuuuuuuu