Primer dia amb la Núria

Aquest divendres dia 10 els alumnes van conèixer la Núria, la nostra intervenant. La jornada va anar molt bé: primer vam fer les presentacions i després vam anar aprenent coses del material necessari per fer cinema. La Núria ens va portar un tros de cinta de cinema, vam poder desplegar-la i veure els fotogrames amb els canvis de pla. Després de l’esbarjo, tots els alumnes, en petits grups, van anar coneixent com funcionava la càmera, el trípode, el micròfon…i van poder fer proves d’enquadraments amb la càmera i de so amb el micròfon. Tothom va participar força. La Núria en va posar deures: trobar una localització en el barri per tal de fer-hi fotografies i també anar pensant un bon indret per, més endavant, enregistrar el minut Lumière.

Una resposta a “Primer dia amb la Núria”

1. Ana ceip Els Xiprers Diu:

Hola emb dic Ana i sóc de L’escola Els Xiprers, jo també faig el taller de cinema en curs, nosaltres també tenim un intervenant es diu Marc Gómez. Ara nosaltres estem preparant les presentacións i els minuts Lùmiere. a hi ha nosaltres en Marc ens ha regalat un bon trós de cel·lulòide per a cada un.

Adéééu

Ciau Bambinos