Trobada d’agermanament

Pel·lícula (pintada a mà) realitzada pels alumnes dels CEIPs Riera de Ribes, Espronceda i Bordils durant la jornada d'agermanament

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/lMM-K1TFY6A" width="320" height="240" wmode="transparent" /]

2 Respostes a “Trobada d’agermanament”

1. Tati Diu:

Va ser molt divertit pintar i parlar amb els nens de les altres escoles i fer nous amics i amigues.
    Els nens de l’escola de Sant Pere de Ribes i els de l’escola d’Espronceda em van caure molt bé, no vaig arribar a conèixer tots els alumnes.

Adéu!

2. Marta (Cinema en curs) Diu:

Hola Tati! Sí que va ser d’allò més divertit! Tothom estava ben concentrat en pintar el seu tros de pel•lícula de 35 mm. I va sortir una pel•lícula tan bonica com la del McLaren que vam veure al principi.
    A més a més, vam tenir l’oportunitat de conèixer en persona molts dels nens i nenes que ja havíem conegut una mica a través dels blocs. Va ser una jornada intensa i molt interessant!