SEGON TRIMESTRE CURS 2018-19

El dimecres 23 de gener vam anar a la Filmoteca de Catalunya per veure “Els 400 cops” del nostre estimat François Truffaut. Després de la projecció vam fer alguns comentaris amb altres alumnes d’altres escoles.

També a principis de trimestre vam crear el nostre personatge a partir dels que vam portar cadascú a la classe i que vam llegir. El resultat va ser aquest: EL NOSTRE PERSONATGE

A partir d’aquí, i per tal d’iniciar una pràctica de cara al rodatge del nostre curtmetratge, vam idear una situació que el nostre personatge pogués viure i filmar-la en tres plans fent un petit guió, la planificació, el rodatge i el muntatge. En tres grups de treball de 8 pel rodatge i en petits grups pel muntatge. Aquests són alguns dels resultats:

Sema, Dídac i Robert:

Kevin, Karl i Lo:

Maria i Daida:

Lep P. i Nora:

Carlota, Lucia i Oriol:

Joan, Biel i Teo:

Lea, Leo M. i Adrià:

I el making-off del rodatge:

I del muntatge:

Per últim dir-vos que, a partir d’una meravellosa sessió on tothom va aportar espais i emocions de la seva pròpia vida, va sorgir, dies després, el guió per la nostra pel·lícula. A continuació vam imaginar, escriure i dibuixar aquesta història pla per pla. Una feinada! I en aquests darrers dies hem fet el rodatge i després de vacances farem el muntatge. Però ja no expliquem més! A partir d’aquí tot sorpresa pel dia de l’estrena!