Daily Archives: 1 juny 2010

“Un Arc de Sant Martí molt especial “

Ahir dilluns els alumnes de segon, vam estrenar l’obra “Un Arc de Sant Martí molt especial”.

Al matí vam fer dues representacions pels companys de l’escola i a la tarda per la família.

De l’obra en traiem uns quants missatges, però jo en voldria destacar un especialment , el que li diu un net a l’àvia : .…m’has ensenyat que la unió és la força!

I amb aquesta unió hem aconseguit fer aquesta obra:

En Primer lloc gràcies a la Maite i a l’escola Jacaranda de Benalmadena ( Màlaga), que ens han deixat totes les disfresses.

Gràcies a en Josep Agustí, que en un sol cap de setmana ens va traduir l’ obra al català.

Gràcies a La Jacqueline , la mare de’n Yusbel, que ha fet les disfresses dels arbres, de l’Àngel i dels conillets.

Gràcies a les mares que ens han donat un cop de ma a l’hora de vestir  i maquillar!

Gràcies a en Carles, que ha treballat la coreografia del ball final d’obra.

Gràcies a tots i cadascun dels pares i mares, que amb paciència els hi heu fet aprendre el paper !

Gràcies a tots i cadascun dels nens de segon, que han assajat i assajat dia darrera dia, sempre amb il.lusió !

I finalment, gràcies a tots per venir a compartir amb nosaltres aquesta obra feta amb tota la nostra il.lusió!