Taller Kids’Lab

El passat divendres 10 de febrer l’alumnat de sisè va participar al taller científic Kids’ Lab que impulsa l’empresa BASF Chemetall.

El taller es va portar a terme a la biblioteca municipal Frederica Montseny i en aquesta ocasió va girar entorn la transició energètica.

Aquesta iniciativa es desenvolupa entorn del Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència i pretén acostar la ciència als infants de Canovelles mitjançant l’experimentació.

Durant la sessió l’alumnat va experimentar sobre el model energètic actual i el seu impacte mediambiental, van sondejar les oportunitats i reptes que implica una transició cap a energies renovables i van produir energia elèctrica a partir de fonts renovables.

A continuació teniu un recull de fotografies del taller:

FOTOGRAFIES

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *