ACTIVITATS I RECOMANACIONS 6è #joemquedoacasa

SETMANA DEL 8 AL 12 DE JUNY

Benvolgudes famílies,

Ja hem arribat al final d’aquest curs tan peculiar i, com és l’última setmana i encara falten feines per retornar, deixem més temps per a que les vagin acabant. Per això, només hem posat aquesta feina, però és molt important que la responguin tots els alumnes.

Com ja sabeu, el proper dijous, 18 de juny, farem un comiat a l’escola. Aquí us detallem el protocol:

6è A Grup 1 Grup 2
alumnes 12 13
espai 6è A 5è A
horari 10 a 11:30h 11:30 a 13h
docents Blanca Miret i Montse Prieto
entrada i sortida Carrer de les Escoles

6è B Grup 1 Grup 2
alumnes 13 12
espai 5è B 6è B
horari 10 a 11:30h 11:30 a 13h
docents Elisabet Haro i Rubén Palma
entrada i sortida Passeig de la Creu (porta principal)

Hi haurà un moment en que un grup surt i un altre entra per ambdues portes:

• Els alumnes  de 6è A entren pel carrer de les Escoles.

Entraran i es posaran guardant les distàncies de 2m a la part dreta del pati; els alumnes sortints es quedaran a sota la porxada del gimnàs guardant la distància de 2 metres i, quan tothom hagi entrat, sortiran en ordre i distància.

• Els alumnes  de 6è B entren pel Passeig de la Creu.

Entraran i es posaran a la dreta del vestíbul guardant les distàncies i, els alumnes que han de sortir, estaran a la part esquerra guardant les distàncies i, quan tothom hagi entrat, sortiran en ordre i distància

Per poder venir aquest dia, els alumnes han de reunir els següents requisits:

• Absència de simptomatologia compatible amb la COVID-19 (febre, tos, dificultat respiratòria, malestar, diarrea…) o amb qualsevol altre quadre infecciós.
  • Que no siguin o hagin estat positives per al SARS-CoV 2 durant els 14 dies anteriors.
  • Que no hagin estat en contacte estret amb positiu confirmat o simptomatologia compatible en els 14 dies anteriors.

RECORDATORI:

Aquell dia tots els alumnes han de portar:

• La DECLARACIÓ RESPONSABLE, que s’ha enviat a totes les famílies.
  • L’ordinador cedit per l’escola (alguns alumnes).
  • Els llibres socialitzats que tinguin a casa.
  • Els llibres en préstec de la biblioteca.

Aprofitem per agrair-vos la feina que també heu estat fent des de casa amb els vostres fills. Sabem que no ha estat fàcil per cap de nosaltres.

BON ESTIU A TOTS!!!