SORTIDES

p52501212

ELS NENS I NENES DE 3r VAM ANAR A L’AQUALEON

Els nens i nenes de 3er vam visitar l’Aqualeon

“Lleons rugint, elefants banyant-se al fang, tigres corrent a la praderia, zebres pasturant…” Aquests i molts animals més els vam visitar a l’Aqualeon.

En arribar, el primer que vam fer, sense baixar de l’autocar, va ser un safari d’herbívors (antílops, zebres, watusis…) Però abans, ens vam posar tots i totes una gorra que ens van donar del parc!

A continuació, vam esmorzar tots junts i, carregats d’energia, vam realitzar el taller d’alimentació. Després d’una breu explicació sobre la nutrició dels animals, per grups, vam aprendre a elaborar la dieta d’alguns dels animals del Mini Zoo. Per comprovar si ho vam fer bé, amb l’ajuda de les monitores vam distribuir el menjar i vam comprovar que ho vam fer molt bé!

aqualeon-0341

Abans d’anar a dinar, tot i que ja teníem gana, vam tenir forces per pujar a l’autobús anglès de dues plantes per voltar pel safari de carnívors (lleons, tigres, ossos brus…). Una veu en diversos idiomes ens anava descrivint cada animal, amb la qual cosa vam aprendre moltes coses com ara el pes, el que mengen, si estan en perill d’extinció o l’origen.

A continuació, vam tornar al Mini Zoo per assistir a l’exhibició de les aus exòtiques. Com podeu veure, les diferents espècies ens van demostrar el que són capaces de fer.

Amb molta gana, vam seure en una rotllana i vam dinar tots junts, jugar i descansar per tornar a fer la darrera activitat: l’exhibició de les aus rapinyaires. Malgrat el vent que va fer, vam poder gaudir de diferents aus rapinyaires, com el Duc, el falcó de Harris, l’àguila rapinyaire i el milà negre. Igual que en l’exhibició de les aus exòtiques, van sortir voluntaris que van participar en l’espectacle.

Aah! També vam veure els ponis que hi havia i una cigonya molt gran! Ens ho vam passar molt bé! Molts de nosaltres diem que aquesta va ser la millor sortida de la nostra vida!

p3260170

VISITA AL DIARI DE TERRASSA

Els nens de 3r hem anat a visitar les instal.lacions del Diari de Terrassa .

p2230035

El l pare del David Losada (redactor d’aquest diari) ens va explicar com es redacta la noticia.

SORTIDA A LA PISCINA DEL CLUB NATACIÓ TERRASSA

p2030218

VISITA A L’AUDITORI DE BARCELONA I

RECORREGUT PEL PARC GÜELL

Tots els alumnes de cicle mitjà vam anar a l’Auditori de Barcelona i vam gaudir de l’audició GUIA D’ORQUESTRA PER A  JOVES DE BENJAMIN BRITTEN!

pc040040
En acabar l’audició, vam anar a fer un recorregut pel Parc Güell de Barcelona a on vam poder descubrir les característiques més impressionants de l’arquitectura del gran escultor i arquitecte Antoni Gaudí.

pc040116

Dibuixem la façana d'un edifici de Gaudí!

pb0301141

El drac de Gaudí és un dels símbols del parc!

14 thoughts on “SORTIDES

1. Sergi, Guillem i Xavi

Hola Teresita i profesores,sóm el Sergi,Guillem i Xavi estem molts contents per totes les sortides que hem fet.Esperem que segueixin així ,o estem passant molt bè aquest col.legi.Adeu a tots.

2. david i gerard

Al cicle mitjà ja som grans i aprenem moltes coses amb la Teresita i amb les demés professores.
    Ens han agradat les sortides que hem fet durant aquest curs referent a les coses que hem estudiat.
    Aquest any ha sigut molt divertit gràcies a la Teresita i
    altres professors/es que ens han ajudan a comportar-nos.
    MOLTES GRÀCIES PONENT!!!!

3. carlos leon

hola, soy la mama de Carlos, me gusta mucho ver fotos de todo lo que van haciendo durante el curso…
    A Carlos lo que mas le agustado es volver a ver la excursion del aqualeon.
    Un saludo a todos!!

4. nerea 3A

M’agradaria repetir moltes vegades l’excursió que vam fer a l’Aqualeon.
    Quan em van posar l’àguila al cap va ser fantàstic!!!

5. MARTA I LAURA

A la Marta i a la Laura li agradan molt els animals.
    Exemple:els cangurs.
    El dia que vam anara a l’acualeon ens va agradar molt perque ens agradan molt els animals,iens vam amocionar pero
    no anavem guntas.I ens o vem explicar tot,va ser molt divertit!

LAURA JIMENEZ I MARTA CRUZADO

6. Paula i Sergi

HOLA!Sonia que tal com estàs? Has vist la sortida de l’Aqualeon? Va ser super divertidíssim. Vam veure 3 àguiles i un carronyer i va sortir la Nerea, l’Ibrahim i el Daniel. Vam veure rucs molt bonics i els vam tocar. També vam veure unes panteres negres super xules. Ens van donar unes gorres de color taronja abans de que comenci l’espectacle!

7. Itziar 3r A

Em va agradar quan una amiga meva la van elegir per una cosa que jo no sabia que le iban azer vi que le ban pusa
    una a gila al cap i emba amusionar.

8. paula,carla,dana i mireia

Les nostres sortides preferides són la piscina i l’Aqualeon perquè a la piscina ens ho vam passar molt bé i a l’Aqualeon vam veure molts animals.

9. Marc i Mario

Hola estimats amics de 3r. Quan vam anar a l’Aqualeon vam veure animals ferotges. Per veure els lleons vam pujar a un autobús anglès. No vam poder veure els micos fora de les gàbies perquè aranyaven els autobusos!

10. judith i cristina

Hola ponent va ser molt divertit anar a la picina,peró
    faltaria tot el demati.Pero la idea va ser genial.
    Bueno totes les excurcions son molt divertides.

Adeu!!!Ponent.

11. ANDREA Y JORDI

Hola professores.
    Ens a agradat molt totas les excurcions que hi han en la web.

12. ssanch37

Hola nois! he vist les fotos de la sortida a l’Aqualeon… Ja veig que us ho vau passar molt bé! Ja m’agradaria haver pogut anar-hi!! Una altra vegada serà! Continueu així escribint molts comentaris al nostre bloc de l’escola… Jo estic molt contenta! Fins aviat!