Durant el mes d’octubre i dins el MES MATEMÀTIC els alumnes de 3r i 4t hem estat preparant el nostre esmorzar matemàtic com a cloenda d’aquesta activitat. A continuació podeu veure la feina feta!
Durant el mes d’octubre i dins el MES MATEMÀTIC els alumnes de 3r i 4t hem estat preparant el nostre esmorzar matemàtic com a cloenda d’aquesta activitat. A continuació podeu veure la feina feta!
Caram!