4t

EIX CRONOLÒGIC

Hem treballat la història i els eixos cronològics. Així que n’hem elaborat un col·lectivament. Mireu que bé que ens ha quedat!

______________________________________________________________________

 

EL COS HUMÀ

Aquests dies estem treballant el cos humà. Per grups hem buscat informació sobre els diversos sentits i també dels diversos aparells. Hem fet diverses presentacions utilitzant el Genially i després hem exposat oralment la informació. Mentrestant els nostres companys havien de completar diversos esquemes gràcies a la informació que nosaltres els donàvem. Ha estat molt interessant.

A continuació podeu veure algunes fotos i també les nostres presentacions:


ROBÒTICA 

Treballem amb ordres de llenguatge de programació. Vam observar un codi de programació i havíem de predir a quina casella arribaria la Blue-bot. Ens en vam sortir molt bé.

QUANT AIRE EM CAP ALS PULMONS?

Hem fet un experiment per descobrir quant aire ens cap als pulmons.

LA MESURA

Ens hem posat per grups i hem anat a les altres classes a mesurar el peu d’alguns companys. 

MES MATEMÂTIC

Durant el mes matemàtic hem estat treballant diversos aspectes de les matemàtiques. Com per exemple els múltiples i divisors. 

LA CAPACITAT

També hem treballat la capacitat.

EXPOSICIÓ ORAL 5è

Alguns dels alumnes de 5è van venir a explicar-nos el seu treball sobre un lloc emblemàtic del nostre terme; El Tossal de Margalef. Ho van fer molt bé i vam escoltar-los amb molt interès. 

LES PLANTES

Fa uns dies que hem estat treballant les plantes, com creixen, com es reprodueixen, com es relacionen amb el medi… Hem fet algunes activitats interessants a l’aula com per exemple calcular l’alçada dels arbres, perquè necessiten la llum o bé fer el nostre planter. A continuació teniu algunes imatges relacionades amb aquestes activitats. 

________________________________________________________ Curs 2023-2024

ELS SENTITS

Els alumnes de 4t van treballar els sentits en grups cooperatius. Cada grup va treballar un dels nostres sentits: el tacte, l’olfacte, l’oïda, el gust i la vista. Seguidament, després de preparar-nos-la vam fer una exposició oral davant dels nostres companys.

 

MESURES

Aquests dies a la classe de matemàtiques els i les alumnes de 4t hem estat treballant les mesures (temperatura i longitud).

A partir de la temperatura que ens prenem cada dia vam elaborar una taula, vam fer gràfics i també vam aprofitar per treballar els graus i les dècimes.

Una altra activitat va ser mesurar-nos nosaltres mateixos; alçada i diferents parts del cos. L’objectiu era saber utilitzar el metre i passar les mesures per exemple a cm. D’aquesta activitat també em vam fer gràfics i en vam extreure algunes conclusions com que l’alçada la podem expressar de diferents maneres o bé que l’alçada d’una persona sovint coincideix amb la mesura d’aquesta amb els braços en creu.

Finalment vam anar al pati a mesurar la pista de bàsquet ( perímetre i longitud de la circumferència ).  El repte era comprovar quan mesurava sense utilitzar cap eina, només amb el nostre cos.

Entre tots vam haver de buscar quina era la millor opció i en van sortir diferents propostes com les que podeu veure a les fotografies.

En grups vam resoldre quins resultats havíem obtingut.

 

MALABARS

Aquest mes començarem amb activitats malabars.

 

ACROSPORT

La gimnàstica acrobàtica o acrosport és un esport acrobàtic-coreogràfic que integra tres elements fonamentals: formació de figures o piràmides corporals, acrobàcies i elements de força, i flexibilitat.

Què és l’acrosport?                                               Figures d’acrosport    

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *