PROJECTE EL CANVI CLIMÀTIC A SEGON

Com ja sabeu, el lema de l’escola aquest curs és “El canvi climàtic”. A través dels diferents projectes que hem anat treballant hem tractat, sempre que ha estat possible, alguna temàtica relacionada amb el nostre lema.

Aquests darrers mesos hem pogut aprofundir més i li donarem continuïtat també amb el projecte que realitzarem sobre l’aigua.

Vam presentar quatre aspectes que podien ser interessants com: els animals, els boscos, la contaminació energètica i les 3 R. L’alumnat va decidir per quin o quins temes estaven interessats en fer una recerca, i a partir d’aquí es va constituir el grup d’experts.

Les nenes i nens de segon han treballat i après molt. Les mestres estem molt contentes del resultat obtingut i de les seves reflexions posteriors.

Us deixem una mostra de fotos sobre el procés AQUÍ. Així com també us compartim el producte final: la realització del mural i la seva exposició en grup.  Esperem que gaudiu!