PROJECTE ELS BOSCOS I EL CANVI CLIMÀTIC

Els nens i nenes de primer, ja fa uns dies que estem treballant en un nou projecte. Aquesta vegada, treballem els boscos i el canvi climàtic on treballem entre d´altres:

• què són els boscos?
  • plantes del bosc
  • animals del bosc
  • Ocells ( 1r A)
  • Papallones ( 1r B)
  • Els boscos més importants pel planeta.
  • La deforestació.
  • Què hi podem fer, nosaltres?

Aprofitant que l´escola es troba en un entorn privilegiat, vam fer una sortida per conèixer de ben a prop les característiques principals d´un bosc.

SORTIDA  AL BOSC DE CAN DURAN

Properament podreu veure, tot el projecte acabat.

CARNAVAL

Malgrat la pandèmia, aquest any hem tornat a gaudir d´una setmana de gresca i xerinola, on hem gaudit de les ordres del Carnestoltes i d´una festa adaptada a la situació.

Ens ho hem passat molt bé i si no ens creieu, només heu de mirar les fotos.

FOTOS PRIMER

FOTOS SEGON

PROJECTE EL CANVI CLIMÀTIC A SEGON

Com ja sabeu, el lema de l’escola aquest curs és “El canvi climàtic”. A través dels diferents projectes que hem anat treballant hem tractat, sempre que ha estat possible, alguna temàtica relacionada amb el nostre lema.

Aquests darrers mesos hem pogut aprofundir més i li donarem continuïtat també amb el projecte que realitzarem sobre l’aigua.

Vam presentar quatre aspectes que podien ser interessants com: els animals, els boscos, la contaminació energètica i les 3 R. L’alumnat va decidir per quin o quins temes estaven interessats en fer una recerca, i a partir d’aquí es va constituir el grup d’experts.

Les nenes i nens de segon han treballat i après molt. Les mestres estem molt contentes del resultat obtingut i de les seves reflexions posteriors.

Us deixem una mostra de fotos sobre el procés AQUÍ. Així com també us compartim el producte final: la realització del mural i la seva exposició en grup.  Esperem que gaudiu!

PROJECTE D’ESMORZARS SALUDABLES A SEGON

Aquest mes hem finalitzat un projecte interdisciplinari que es va iniciar el trimestre passat. Durant una setmana vam estar enregistrant quin tipus d’esmorzar portàvem a l’escola i es vam adonar que potser caldria fer-los més saludables.

ARRIBADA DEL TIÓ

Ens feia patir una mica, però finalment hem descobert perquè no arribava el nostre tió. Aquesta tarda hem rebut un correu electrònic del tió on ens deia que s´havia parat a beure aigua, de camí a l´escola i ja no tenia esma de caminar més. Així doncs, no ho hem dubtat ni un moment i hem sortit a buscar-l´ho. Ara ja el tenim ben abrigat i amb la panxa plena.

FOTOS DE LA SORTIDA: https://photos.app.goo.gl/MX284TQKuwQhoZAGA

SEGON: RESUM DEL PRIMER TRIMESTRE

Aquest primer trimestre les nenes i els nens de segon hem treballat moltíssim, hem après i ens hem divertit, tant a l’aula, com a fora d’aquesta!

Us compartim imatges de diferents moments que hem viscut en aquests àlbums! Ens agradaria tenir més fotos encara, però no sempre en podem fer tantes com voldríem. Esperem que us agradin aquestes!

Cliqueu als diferents enllaços per veure les imatges:

INICI DE CURS

RACONS ÀMBIT LINGÜÍSTIC

INNOVAMAT

PROJECTES

ENGLISH

EDUCACIÓ FÍSICA

TARDOR-CASTANYADA-HALLOWEEN

ESTONES DE PATI

Una abraçada ben forta!

CALENDARI D´ADVENT

Comença el  compte enrere per les festes tant esperades per petits i grans i  per tal de ser-ne conscients,  hem preparat un calendari d´advent molt especial.  Per tal de seguir el nostre calendari d´advent, només heu de clicar la foto i obrir la presentació del document. Al llarg del calendari, anireu trobant diverses instruccions  per cada dia . Algunes les farem a l´escola, i altres les podeu fer a casa amb els vostres fills/es.  Desitgem que en gaudiu molt.