01.- Funcionem com una agència.-

L’Associació Ceradai – Institut de Recerca Cultural Ciutadana “Cooperis, Comental i de Decisiologia Cooppel” en la Cooperació Mental pel Diàleg i per la Pau Mundial

Registre Associacions. Departament de Justícia Tarragona Núm. 1.307

Associació cultural per a la renovació pedagògica i la innovació educativa, fundada el 31 de juliol de 1986

Segons els Estatuts de 31 de juliol de 2014 actua com una agència:

(ABCDE de Pes)

A.- Administra l’associació i les coordinacions

B.- Bones pràctiques Cooperis, Comental i Cooppel

C.- Coordina persones, entitats i recursos per organitzar activitats Cooperis.-

D.- Difon les Dinàmiques Mentals Cooperatives Comental i Cooppel  i la cultura basada en la cooperació mental pel diàleg i per la pau.

E.- Estudia i investiga els efectes psicosocials de les dinàmiques i de les nostres activitats

Pes.- Promou iniciatives Comental i Cooppel

La presència en la societat

La participació ciutadana

La pràctica de la cultura dels valors i dels jocs cooperatius creatius, abans denominats 003B+ADN

La protecció i els permisos per a garantir les condicions de qualitat i dels efectes de les Dinàmiques Mentals Cooperatives i de la cultura del Comentalisme.-

CERADAI-Institut és l’agència per a la Creació Ciutadana Cooperant, sostinguda per l’associació per a la investigació psicosocial de les decisions humanes CERADAI de Catalunya    WWW.EDUCERT.CAT WWW.EDUCREA.CAT

CERADAI s’escriu amb  C de COOPERANT

This entry was posted in General on by .

About jmasip12

Mestra i pedagoga. M'apassiona el món educatiu i les relacions humanes. He tingut la sort de passar pels diferents cicles i etapes educatives com a mestra , d'estar en la gestió i direcció d'un CEIP de tres línies durant 8 anys i ara d'estar a l'EAP acompanyant diferents centres i IES en la tasca educativa, innovadora, i compromesa en fer un món millor. En tres dels centres que estic hem engegat USEE , i aposto per una escola inclusiva que pot ajudar a millorar actituds i valors a la vegada que introduir nous enfocs a la gestió de l'aula tradicional, per atendre millor la diversitat