El Consell d’Infants de Mataró

El passat 24 de novembre van venir a la classe dues noies de l’Ajuntament a explicar-nos que era el Consell d’Infants. Ens van estar preguntant quines coses ens agradaria canviar de la nostra ciutat i com ho podríem fer. Nosaltres vam fer una llista llarga i elles ho van anar anotant i ens van explicar que, juntament amb les propostes que havien sortit d’altres escoles de Mataró, li farien arribar a l’alcalde perquè escollís quin seria el tema de treball aquest curs en el Consell d’Infants.
A partir d’aquí ens va explicar que al gener es constituiria el consell i que ara ens tocava pensar qui es volia presentar com a conseller/a de la nostra classe per tal de representar les nostres idees i treballar amb els altres nens i nenes per millorar la ciutat.
Durant aquella setmana es van presentar 5 candidats: la Sheila, la Laia, l’Arnau, la Claudia i l’Abel. I a finals de setmana cadascun d’ells va fer un discurs per explicar-nos quines eren les seves propostes i perquè els havíem de votar. A més van fer torn obert de preguntes i vam aprofitar per exposar els nostres dubtes.
Finalment, divendres vam fer la votació i va guanyar la Laia. Així que el grup de 5è ja tenim la nostra consellera pel Consell d’Infants de Mataró i estem ben segurs que sabrà representar-nos a la perfecció!
Felicitats Laia!!!