Diem adéu als grans!

Els nostres alumnes de 6è s’han fet grans i marxen cap a l’institut! Divendres 22 de juny, mestres i alumnes vam cel·lebrar un acte de comiat carregat d’emocions. Cada classe preparà un regal pels més grans de l’escola; una cançó, una dansa, un poema, un clauer… Esperem que s’emportin un bon record de la seva escola i els desitgem molta sort en la nova etapa que comença.
Us volem ensenyar un petit recull dels aconteixements…

Un comentari a “Diem adéu als grans!

1. Hola sòc la Chaimae de sisé em queden poques semanes per començar la ESO, i avans vull acomiadarme i donar-li les gràcies a moltes persones de la meva antiga escola. Primer vull dir-li a la Susi:
    Moltes gracies per preocupar-te per nosaltres si no feiem els deures o si ens portavem malament perque gracies a tu em aprés un munt de coses, ens has ensenyat no barallar-nos, passar de la gent que ens molesta i no caure a la seva trampa.

Segon vull dir-li a la Marta:

Que sento molt quan t’hem fet enfadar. Que tu has sigut la millor professora per ara i per sempre perque et preocupaves per nosaltres mes del comte i ens feies divertir a clase fent bromes i moltes coses més. I UNA COSA MÉS: ENS OBLIGUES A ANYORAR-TE PERQUE NINGUNA PROFESSORA ES COM TU. QUE ENS FA TREURE LA VERGONYA DAVANT DEL GRUP I QUE SENSE ELLA ARA MATEIX NO SERIEM BONES PERSONES.

M’ACOMIADO D’AQUESTA ESCOLA DONAN-LI LES GRACIES A TOTHOM.
    ESPERO QUE EN TORNEM A VEURE ADEWW 🙂