Santa Cecília 2010

clau20sol20ratoliSanta Cecília és la patrona de la Música i, aquest curs, celebrem la seva diada dilluns 22 de novembre.
Aquest dia, tots els que estimem la música procurem assistir a algun concert, o bé n’organitzem un nosaltres mateixos/es.

ACTIVITATS PROGRAMADES

– Tindrem un dia ambientat amb música de jazz que ens acompanyarà a les entrades i sortides.

– Al matí, a l’Aula Polivalent, assistirem a una audició de flauta travessera:

– La Maria Lamata, portarà la flauta travessera i farà l’audició pedagògica d’aquest instrument. També, com a component d’un grup de jazz, ens farà una petita introducció d’aquest tipus de música.
– Alumnes de 5è i 6è interpretaran a flauta “L’himne a l’alegria”.
– Tots els alumnes treballaran a l’aula temes relacionats amb la música: història Santa Cecília, música de jazz i els instruments més característics.

– A l’hora del pati, grans i petits, gaudiran de la música que més els agrada.

3 comentaris a “Santa Cecília 2010

1. ESPERO QUE LA MEVA CLASSE ESTIGUI BÉ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MOLTS PETONS PER L’ESCOLA TORRE LLAUDER

2. Hola a mi em va agradar molt Santa Cecília perquè va vindre la Maria i ens va tocar la flauta travessera i després va agafar un nen de cada classe i els va pujar en l’escenari i ells van bufar a la flauta travessera!Y per ultim la Maria va baixar i ens va ensenyar les parts de la fauta travessera.

M’ho vaig passar super bé!

3. Va estar molt bé aquest ha sigut el millor any i espero q segueixi tocant així de bé la Maria per l’any que vinent!!