Ball Waka Waka- Castanyada 2010

Els darrers últims anys l’Escola Torre Llauder prepara un ball amb tota l’escola per finalitzar la festa del Carnaval.

Aquest any, i com a novetat,  el traslladarem a la festa de la Castanyada.

Els nens i nenes ja han començat a preparar-lo a l’escola. Ara només falta que les famílies s’apuntin també a ballar!!!

Us deixem amb la primera part del ball… esperem que us agradi ;)!!!!

(*) Quan la cançó diu “Porque esto es África” nosaltres diem “La Castanyada”!!!

8 comentaris a “Ball Waka Waka- Castanyada 2010

1. Yo crec que el ball ens ha sortit genial a tothom. Yo només surto dues vegades al final peró no passa res.

Marina Salinas Vargas 5éB
    C.E.I.P Torre Llauder

2. acabo de ver el video y tengo hasta ganas de llorar de lo que me ha emocionado… ya ves una canción que te llega al corazón,y ver a los crios tan concentrados y juntos bailándola , ha sido precioso…bueno y mi hija y yo tambien la hemos bailado.
    Grácias!!!!!!!!!!

3. Yo sali al escenario!! que verguenzaaaaaaaaa….
    pero bueno depués se nos pasó la vergüenza,.. desde ahí arriba se veía todo y estaban todos super concentrados lo hiíisteis todos genial
    Guapos!! Guapas!!
    Blanca Sanchez Suarez 6º

4. Hola!vaya fiesta de castañada!estuve a punto de no poder ir por el trabajo , pero al final lo pude arreglar y como me alegro,ver a mi hija que no tiene ni tres años bailar tan bien , y salir con ella a bailar el waka waka fue toda una sorpresa!!!cuando es la proxima???