Pintar la Vella Quaresma

En aquesta pàgina web podràs cantar la cançó de la vella Quaresma i imprimir-te el dibuix.
La podràs pintar i penjar a casa teva!!!

Un comentari a “Pintar la Vella Quaresma

1. LES PROFESSORES ENSENYEN MOLT BÉ, COM LA MÉRCE ÉS LA MEVA PROFESSORA I TOTS DE LA MEVA CLASSE L’ESTIMEN MOLT.TAMBÉ
    LA ROSE D’ANGLES ENSEnYA MOLT BÉ L’ANGLES I ENS DIVERTIM MOLT AMB EL QUE ENSENYA.LA PALMIRA S’INVENTA CADA COSA DE PLASTICA TAN CHULA QUE TOTS ENS DIVERTIM MOLT.LA ROSA MARI UNA PROFESSORA MOLT BONA QUE ENSENYA ELS NENS DE L’ESCOLA QUE VAN MALAMENT.LA ROSALBA TÉ UNA VEU TAN MACA QUE QUAN CANTA A MI EM POSA ELS CABELLS DE PUNTA, DE VERITAT.
    LA MARI ANGELS ÉS LA PROFESSORA DE RELIGIO I SAP TANTES COSES DE RELIGIó QUE LA TENIU QUE ESCOLTAR.LA NURIA LA PROFESSORA D’EDUCACIO FISICA ENS DIVERTIM TAN AMB ELLA.
    I LES ALTRES PROFESSORES LA DE SEGON I LA DE PRIMER I DE TERCER SOU MOLT DIVERTIDES, I TAMBE ENSENYEU MOLT BÉ.LA CHARO ENSENYA ELS QUE VENEN D’UN ALTRE PAIS, ELS ENSENYA
    CATALA.LA SUSI ES LA MILLOR DIRECTORA DEL COL.LEGI.
    I EL JUAN ES EL QUE MANDA MES DEL COLE.I EL ALBERT EL MILLOR PROFESSOR D’INFORMATICA T’HO DIC, EL MILLOR DE TOTS.